Wednesday, March 21, 2012

WORDLESS WEDNESDAY....

26 comments:

Saya Disini said...

hehe..tertido ke atas kerusi tu

Ujie said...

kerusi ni boleh goyang2 kan??
mmg patut tertido..
lena sungguh!

eita said...

@Saya Disini
baru lepas jatuh...
secara otomatik tido terus..

eita said...

@Ujie
ha'ah..
mula duk hari tu gayat semacam je..
lama2 duk best lah plok....
memang ralit lah duk..

cotton candy said...

mesti keletihan sgt 2..hehe

9n0L4 said...

krusi buai eh?

Papa Mifz said...

letih bermain ke tuh...hehe

Tihara said...

Ni ke yang ita pgil toyol tu...nyenyak dia tido

eita said...

@cotton candy
letih tunggu mak dia bersiap tu...

eita said...

@9n0L4
macam buai....tapi jugak duk atas tu...

eita said...

@Papa Mifz
letih bermain + luka kat kaki + tunggu mak dia bersiap = tertido

eita said...

@Tihara
ha'ah..
dia dah makin besar...
rindu sangat kat dia...

cik.blogger said...

hehehe...ngantuk bebeno tuh

eita said...

@cik.blogger
memang tu..

dela said...

letih sungguh! :)

Uncle Jonni said...

hahaha... betul2 penat tu,... huhuhuhu

Telor Power said...

nampak sgt penat tu

eita said...

@dela
letih sebab bermain..

eita said...

@Uncle Jonni
biasa r budak2...cepat penat

eita said...

@Telor Power
bukan nampak lagi tapi dah memang letih bermain..

HeNRieTTa JoSe said...

sweet nyerrr....kakli dia cedera kew ada merah2 tuh...

Anyyss Shuhaimi said...

alolololo....XD

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
jatuh berlari..
disebabkan jatuh tu lah yang terus tido...

eita said...

@Anyyss Shuhaimi
:)

~SaL IjOu~ said...

tu dia..lentok habes~ ;p

eita said...

salijou....
letih tu sal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...