Thursday, March 15, 2012

BERTAPA..

Akirnya aku balik jugak dari bertapa....
hahahha

23 comments:

cik.blogger said...

eheheeeh...bertapa?....

Telor Power said...

welcome back

Acik Erna said...

selamat kembali eita

9n0L4 said...

bertape ke mana hahhhhh? hee.

Tihara said...

wwahh mcm updet status fb..cam tau2 akk tk layan fb..selamat kembali ita..nt ceta lah kat akk ape xtvt nye :)

eita said...

@cik.blogger
ye bertapa ilmu hitam..hahahahha

eita said...

@Telor Power
thanks..

eita said...

@Acik Erna
tima kasih kak..

eita said...

@9n0L4
bertapa kat kelantan je..belajar menoreh..hahahha

eita said...

@Tihara
hahahah....
aktiviti menoreh getah..kihkihkih

9n0L4 said...

amboihhhhhhhh. jauh benor blajo nnoreh. ;)

Afiq Yassin said...

bertapa dkt gunung mana tu? afiq nk juga tahu ni

fieda said...

hahaha..ni patutnya updated status kt fb ni..gi mana eita..?

eita said...

@9n0L4
hahahaha.....dah sini takde pokok getah...

eita said...

@Afiq Yassin
kaki gunung je...gi ambik gambo

eita said...

@fieda
hahahahha..malas nak taip sebenarnya..
gi kelantan je....
santai cuti sekolah

Uncle Jonni said...

bertapa? nak jd dukun apa?
kehkehkehkeh...

Saya Disini said...

bertapa kat mana ni?

9n0L4 said...

kalu tadok, tanam la kat dgun. lg 10-15 tahun kayooooooooo. hee.

eita said...

@Uncle Jonni
nak bukak pusat cari jodoh..jadi kena bertapa lah..hahahahhaha
kau nak daftar ke?

eita said...

@Saya Disini
kat kelantan

eita said...

@9n0L4
masa tu dah tua bangka...tak larat nak menoreh..hahahahha

9n0L4 said...

hihi. upah org la nnoreh, gajikan anak buah ke sedare ke, masyukkkkk wooo. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...