Thursday, March 22, 2012

JADI PELAKON PEMBANTU......

dengar pada tajuk tu macam aku ni pelakon yang hebat je kan...
hahahaha.......
saja je kasi gempak...
bosan takde apa nak buat...
ermmmm....kalau 
nak tahu aku berlakon kat mana ...
klik CINI 
jangan jeles ye....
suke..suke...suke......


thank ye asrul.....


http://www.smileycodes.info

28 comments:

Acik Erna said...

betul2 suka ye..

Tihara said...

" Saya beli kat kedai Salem Aziz masa saya pergi Kelantan hari tu. Memang kelas," Eita bangga.

wahh tumpam bangga gok le..hehe :)

eita said...

@Acik Erna
memang suka pun...

eita said...

@Tihara
kihkihkih.....
:D

HeNRieTTa JoSe said...

uiks...jadi retis....jap2...nak skodeng link itu...

IntaNBerliaN said...

wah bkn main lg..hihi

Asrul "iLham" Sany said...

hahaha, terima kasih sebab sudi jadi cameo sy

kelas berhadapan dengan Kasia yang bitchy tu :D

Ujie said...

dah dpt payment blm?? eheheee

Ati Masrif said...

salam eita,

dalam cerita rupanya

akan di bukukan ke ..? :)

Teenager Housemaid said...

wahh..haha..
dapat masuk dalam cerita pun best..:D

Puan Kutu said...

ramai yg dah jadi cameo kan.untung2..:)

fieda said...

fuyoo...

Anyyss Shuhaimi said...

untunglah. XD

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,

hmmm berlakon ke ni? Atau jadi watak dlm novel? Isyyy keliru akak!

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
hehehehehe.....
bukan senang nak jadi retis tu....
skodeng..jangan tak skodeng...

eita said...

@IntaNBerliaN
seronok..kihkihkih

eita said...

@Asrul "iLham" Sany
kite suke....
:)

eita said...

@Ujie
masih belom di bayar...
hahahahha

eita said...

@Ati Masrif
ntah lah..
ce try tanyer asrul..
tu citer dia.....

eita said...

@Teenager Housemaid
tak dapat dalam filem dalam citer pun jadi lah....

eita said...

@Puan Kutu
ha'ah....
meriah gitu..

eita said...

@fieda
dah2..kak..tutup mulut tu...
heheheheh

eita said...

@Anyyss Shuhaimi
sekali sekala terglamer..

eita said...

@MOH KEMBARA
wslm kak....
dalam citer je kak...

Uncle Jonni said...

hakhakhak... wah jadik pelakon undangan tu.....

~SaL IjOu~ said...

hehe..sy pun penah jadik cameo lam cite Asrul~ ;p

eita said...

@Uncle Jonni
tak nak minta autograf ke?
hahahahaha.....

eita said...

@~SaL IjOu~
ha'ah...
dulu sal jadi cikgu kan...
glamer gitu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...