Wednesday, March 28, 2012

WORDLESS WEDNESDAY.....

salah eja or memang ada ....
ntah...
agak seriau di sini...



35 comments:

Aine Ainun said...

Nk teruskan perjalanan pun seram kan..heheee

Puan Kutu said...

haha mmg seram.lawak ada gak..:)

fafa punya said...

sepatutnya pengkalan apa?

Uncle Jonni said...

mesti ada cerita disebalik nama tu...

MawardiYunus said...

ngeeeee... compom lpasni xnak lalu sini dah.... apa pya nama da.. ngeriiiiii

Telor Power said...

ajil kot....

atau mmg ada nama kawasan tu kat sana

Karukord Jagau's said...

eh kat mana tu...?

fieda said...

ye la..rasanya ada la kisah2 di sebalik nama tu..

LadyBird said...

rsnye ajil.. kalau ajal xde lak nama tempat gitu.. Ajil ade.. hihihi

a.samad jaafar said...

menurut cerita...ramai yg menemui ajal sebaik sampai ke pangkalan tu... errr..saya tipu !

Tihara said...

keempat2 tempat tu nama pelik2 kan..

HeNRieTTa JoSe said...

uiks...Ajal? Ajil tahu la...tapi kalu ajal menerong jew xpe la...menerong kalu kat sini...rumput yg ssah mati...hehehe...

Saya Disini said...

hehe..menakutkan

Ujie said...

berdebar tu kalau nak ke sana..taubat cukup2. ^_^

rasanya betul la tu, kalau salah mesti dah buat pembetulan cpt2.

NOOR FATIN said...

kalau menerung penah dengar. kubang menerung, tapi xtau la sama tempat je x.. ajil kot.. hehehe

Teenager Housemaid said...

erkk..

eita said...

@Aine Ainun
walaupun seram tetap kena teruskan...
hehehhe

eita said...

@Puan Kutu
memang nama macam tu..
takut ke tak ke...
kena pergi jugak...

eita said...

@fafa punya
memang pengkalan ajal....

eita said...

@Uncle Jonni
ntah..aku tak tanyer plok orang2 kampung kat situ...

eita said...

@Telor Power
memang pengkalan ajal..
nama kampung situ..

eita said...

@Karukord Jagau's
kalau tak silap..
kat kuala berang...

eita said...

@fieda
wallahu alam..
tak tahu..
cuma lalu hari tu..
lalu tersnap....

eita said...

@LadyBird
ajil...ajil lah..
yang ni memang ajal....
heheheh

eita said...

@a.samad jaafar
hahahahah...betol lah tu kot yob...
kalau tak takanlah diaorang pi letak nama macam tu...

eita said...

@Tihara
bukan nama je pelik..
orang pun pelik...
hehehhe

eita said...

@HeNRieTTa JoSe
memang ajal...
ajil ...tetap ajil..

oooo...baru tau menerong tu rumput yang susah mati...

eita said...

@Saya Disini
ajal masing2..kihkihkih

eita said...

@Ujie
hehehe....mesti lah...

memang betol lah....

eita said...

@NOOR FATIN
yang tu memang tak tahu..
tapi yang ni memang ajal....

eita said...

@Teenager Housemaid
tersentap di hati cik M..
hehehe

eita said...

@MawardiYunus
kalau tak nak lalu pun memang kena lalu jugak..
agaknya kat situ ada kejadian ngeri yang melibat kan ajal kot...

IntaNBerliaN said...

xyah belok kanan lah kalu gitu.. teruskan pemanduan je..hihii

eita said...

@IntaNBerliaN
ha'ah kan..
jangan pandang terus...
kihkihkih

man said...

hahahah lawak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...