Tuesday, March 6, 2012

SADISNYA.....

Sadisnya pegang anak......
sian budak tu...
berbeza sungguh....

20 comments:

Ujie said...

Mak ai..ganasnya org tu!

Mishter Izwän said...

ya Allah , kesian anak dia . .

Tihara said...

penah tengok tak senaman yoga utk baby, dorang pegang mcm tu la..tah hape2 kan ..grrrr

baik jebon tu lagi dari cik embam kat sebelah tu..huihh

Acik Erna said...

assalam ieta..acik pun takut tengok..sian budak tu

eita said...

ujie...
tak pening plok budak tu....

eita said...

mister izwan...
anak dia dah biasa kot....
kalau tak biasa rasanya dah menangis dah..

eita said...

tulah..jebon kat sebelah tu beralus je pegang anak dia.....hahahah

eita said...

acik...
dah tu cara dia kot.....

Telor Power said...

jgn tanya kenape bila anak dia dah besar nanti beri layanan buruk pada dia.

eita said...

telor power...
betol jugak tu...dah gitu layanan dia..besar esok kalau anak tak ingat kat dia jangan marah plok..

Uncle Jonni said...

arghhh!!!! gila betul org tu....

eita said...

uncle...
macam jebeng ayam je kan..

a.samad jaafar said...

iskkk.. gila punya mak..!!

IntaNBerliaN said...

alahaiii.. ganasnya..

cik Kartun said...

alolo.. mcm2 upe kuar hahaha :D

eita said...

a.samad...
bukan gila kreatif..hahahha

eita said...

intan berlian..
orang putih dia pakat hentam je..

eita said...

cik kartun..
tu lah...

9n0L4 said...

mak aihhhhh. agak² la pgg bdk gitu. (emo)

eita said...

@9n0L4
mungkin dia dah biasa kot....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...