Friday, March 23, 2012

JADI BABY SITTER LAGI...

syok jugak sekali sekala jadi baby sitter ni..
leh kacau budak...
ermmmm.....
rasanya aku kena masuk kelas vokal lah..
untuk memantap kan lagi alunan suara aku..
kadang tu kecik hati dengan baby ni..
kecik2 dah pandai kondem aku..
menyampah tau..
huhuhuu....


ni lah aksi baby..
bila dengar alunan suara ..
merdu aku..
(kecik hati tau..)

yang ni plok ..
memang dah tahap pening...
yelah..yelah..
aku tak nyanyi dah....

18 comments:

Tihara said...

comelnya baby ni ita, anak buah eks..tembamnya ita, eh bukan ita tembam..baby ni tembam cumel....mung nyanyi lagu ge dia sampai nok muntoh budok tu..haha jahatnya akak.. :D

eita said...

@Tihara
ha'ah...
anak buah yang ke 40...
makin tembam budak ni hah...
hahahaha....
nyanyi lagu pok amai2 je kak....
hahaha,...suare tahap longkang pecah ni..

a.samad jaafar said...

hihihi.. dia konpius tu.. nyanyi ke bersembang nih? hihihi..

cuba nyanyi lagu negaraku plk !

9n0L4 said...

haha. comel. ramai benorrrr anok buah. ;)

eita said...

@a.samad jaafar
alahai yob...kalu lagu negara ku,,...
soh2 budak ni koma terus..

eita said...

@9n0L4
adik beradik ramai..nak buat macamana...

IntaNBerliaN said...

serius... comel sgt!!!!!

Puan Kutu said...

hehe mmg comel sgt..

MOH KEMBARA said...

Salam,

Lagu apa mung nyanyi Eita?

Aine Ainun said...

Wah...40? Teruja sy!!

Sy masih tiada rezki nk bg cucu kt mak..seronokkn ramai2 anak buah..hehe

cotton candy said...

seronok jage budak..p kdg2 takut gak jage ank org nie..huhu

eita said...

@IntaNBerliaN
muka tengah blur tu...

eita said...

@Puan Kutu
muka ketakutan ...kihkihkih

eita said...

@MOH KEMBARA
wslm..
lagu kembara di tanah gersang kak..
hehehehehhe..
saja nyakat budak2...

eita said...

@Aine Ainun
adik beradik ramai kak...
abng saja 5 tapi kakak ipar 7..
macamana tak ramai...

eita said...

@cotton candy
memang pun buatnyer terjatuh anak orang parah ni..
tapi tulah memang suka main dengan baby...

Uncle Jonni said...

picing lari .. sian budak tu,...
peing terus...

huhuhuhu...

eita said...

@Uncle Jonni
mana ada larilah...
aku dah buat latihan tu..
hahahhaah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...