Monday, March 30, 2015

TELUK BIDARA....

masa cuti kawen anak sedara hari tu..
memang ramai lah yang berkumpul kat umah..
so apa lagi kite enjoy....
heheehhehe...
sementara nak tunggu pasar malam kitorang lepak kat pantai telok bidara..
dekat dengan seberang pintasan...
mandi...main pasir..
aku macam biasa lah..
klik sana sini...tu je lah keje aku..



mula2 sampai...
dah lama sangat aku tak tengok laut..
sejak dah kawen semua aktiviti aku tergendala..
datin plok bukan jenis yang suka lepak macam aku..
huhuhuhu....

budak2 dengan pantai..
memang tak boleh di pisah kan..
macam keling dapat gandum..
menghayati betol2...

masa untuk mandi...
aku hanya jadi pemerhati bebas...


putera duyung yang nayris nak kena tsunami..
hahahaha...
yang ni aku guna teknik fish eyes..


kat hujung pantai ni ada satu gua..
nak gi dekat tapi macam takut lah plok..
lagipun budak2 muda duk melepak atas batu...

tak tahu bunga apa...
aku main klik je...

Wednesday, March 25, 2015

JOM MENDOBI...


hari ni keje aku dobi mendobi...
campur plok dengan demam...
sayang tengok matahari memancor..
tu yang duk mendobi..
biar lah tak berapa sihat pun..
biasa lah bila dah jadi tokey homestay ni...
bile semua dah check out..
ni lah keje nyer...

Monday, March 23, 2015

SELAMAT PENGANTIN BARU...

Alhamdulillah sabtu 21.3.2015..
selesai lah majlis kawen anak sedara aku...
belah puan..banyak lah keje..
letih giler tu...
janji rock...
tak larat nak intro banyak2..
korang layan gambo dulu ye..


SELAMAT PENGANTIN BARU...

NUR ALYAA FATEN
&
SHAHRUL NIZAM..



akad nikoh pukul 9 pagi...
orang duk bising awal..
masalah nyer tu je masa yang kosong..
maklum lah cuti sekoloh..

hantaran dalam bentuk cek..
jangan cek tendang dah lah..
hahahaha...
err...manik tu aku  yang jahit..
hahahaha....
tibe2 je kan lari dari tajuk..

upacara batal air mayam...
selendang tu siap 4 hari lagi nak kawen..
heheheh..sekali lagi aku lari dari tajuk...


banyak sangat cahaya..
sudah nyer muka pengantin berkilau2 macam sunlight..
hakhakhak..

bergambo bersama keluarga pengatin perempuan ..
merangkap kakak aku...

yang ni plok belah lelaki..
aku tak puas hati betol lah dengan ..
cahaya yang berkilau2 tu..

bergambo bersama dengan pak sedara..mak sedara n sepupu aku..

makan bersama pengantin..
aku?...
tengok je lah..
photograper mana leh makan lagi..
huhuhuh

hasil sentuhan bodo2 dari aku..
biasa lah jadi bidan terjun..
dari hiasan dinding ...
hantaran...
cadar kawen...

decoration dari aku..
tukang masak kakak aku yang no 2..
aku cuma tukang hias je..


yang ni baru aku yang masak..
guna rempah kasih sayang dari izan mama mia..

yang ni pun hanya hias je...
boleh lah bodo2 kan..

ni yang paling excited..
tauke kemoh kawen...
err..bukan nak tengok tauke tu..
tapi tuuuuuu...
motor dia tu yang paling teruja...
giler kejap...


sibuk sangat...
tak sempat langsung nak BW..
dah lama dok dengar citer dari kawan2...
sibuk ngaloh kan YB..
biasa lah kan...
datuk sentiasa sibuk
huawawawwa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...