Sunday, July 13, 2014

EERRMMM...

baru ni aku blik jp kt dungun..
blik sorng..datin dok ikut...
bgus jgak datin dok ikut..
boleh aku bawak sendiri kete..
sekarang ni alhamdulillah..
dah makin mahir...
ambik lap selamba je...
hehehe...

balik jap je..dok dang nak update blog...
duk kat umah MIL ...
susah lh sikit nak menulis...
gambor byak dalam kamera..
buka net sekali sekala dalam tipon ..
guane lh nak wat kje...
huhuhu..sekali sekala tu rasa sumbak lemak duk sini...
kalu tauhu sumbat tu sedap lah jugak...

balik kat raya kekgi lah baru leh menulis...tu pun kalu balik..
ermmm....
nk BW pun susoh...
jp line ada jp xdok..
jap kang masuk link lain...
pendek kata sume susoh lah..
huhuhu

Tuesday, July 8, 2014

REZEKI RAMADHAN...2

rezeki jugak ni dapat ambik gambo kumbang ..
kumbang apa?..
kumbang lada kot..
sebab nyer bersusah payah nak ambik bunga lada tu....
hahahahha...



'macam best je bunga ni..'
'ni bunga lada..agak2 kalau aku makan pedas dok?'


'takpe lah..'
'aku xmboh ambik risiko makan bunga lada'
'aku makan daun lada je lah..'
'rasa macam selamat sikit.'

Sunday, July 6, 2014

REZEKI RAMADHAN...1

akirnyer lada yang datin aku tanam dah berbuah...
banyak pokok plok tu..
mujur ada hujan..
bab aku sekali sekala je balik dungun tengok umah...
balik2 je dah berbunga..berbuah..
tunggu sikit lagi leh lah bawak lori tuai hasil..
pakcik kayo...hahahahaha...

meh layan kronologi lada..







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...