Wednesday, August 13, 2014

KU MENUNGGU

bosan lh plok duk nunggu waktu melawat....
ingt waktu melawat pukul 4.30 ...
sekali pukul 5 daaaaa....
sdah nyer melangut lah kt koridor ..
di sebabkan aku driver...jadi mana MIL aku nk gi...terpaksa lah ikut..
kalu aku dok gi mcamana kete nok gerok...
aku ni teman MIL melawat kawan sakit..
malam raya kena patuk di ulor..
pah ge leni xleh keluor lagi..
dengan kata bekas gigitan tu dah bertukor jadi biru..
kawan MIL aku ni plok ada kencing manis.darah tinggi dan jantung..
jangan dipotong sdah lah...
takut jugak...
moga allah permudahkan urusan kawan MIL aku ni dan cepat sembuh...amin

Sunday, July 13, 2014

EERRMMM...

baru ni aku blik jp kt dungun..
blik sorng..datin dok ikut...
bgus jgak datin dok ikut..
boleh aku bawak sendiri kete..
sekarang ni alhamdulillah..
dah makin mahir...
ambik lap selamba je...
hehehe...

balik jap je..dok dang nak update blog...
duk kat umah MIL ...
susah lh sikit nak menulis...
gambor byak dalam kamera..
buka net sekali sekala dalam tipon ..
guane lh nak wat kje...
huhuhu..sekali sekala tu rasa sumbak lemak duk sini...
kalu tauhu sumbat tu sedap lah jugak...

balik kat raya kekgi lah baru leh menulis...tu pun kalu balik..
ermmm....
nk BW pun susoh...
jp line ada jp xdok..
jap kang masuk link lain...
pendek kata sume susoh lah..
huhuhu

Tuesday, July 8, 2014

REZEKI RAMADHAN...2

rezeki jugak ni dapat ambik gambo kumbang ..
kumbang apa?..
kumbang lada kot..
sebab nyer bersusah payah nak ambik bunga lada tu....
hahahahha...



'macam best je bunga ni..'
'ni bunga lada..agak2 kalau aku makan pedas dok?'


'takpe lah..'
'aku xmboh ambik risiko makan bunga lada'
'aku makan daun lada je lah..'
'rasa macam selamat sikit.'
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...