Tuesday, February 7, 2017

SELAMAT TAHUN BARU 2017

walaupun dah hampir 2 bulan masuk 2017..
tapi aku tetap nak ucap jugak..
hhehhehe..
rasa nyer macam nak pencen je menulis..
dah tak cukup tangan nak menulis..
huhuhuhu....
nak bw pun dok dan..



tapi dalam dok dan tu dan lagi..
bergambor dengan ustaz zahar..
hahahha...
bukan senang nak dapat peluang gini..

Wednesday, November 30, 2016

CUTI SEKOLAH..BERMULA NYER KENDURI KAWEN..

Selamat pengantin baru..
buat anak sedara aku..

AHMAD AMINUDDIN BIN MOHD
&
NURUL AMEERA SYAMIMI BT ZULKORNAIN


Kul 3 ptang..
pah mayam jummat..
akad nikoh..
bukan jauh pun..
orang dungun jugak..
jadi senang lah keje..
x yah nak jauh2...

upacara batal air mayam..

upacara batal air mayam lagi walaupun dah terbatal..

bergambar dengan keluarga..
habis je bergambo..
aku pun blah lah balik umah..
nak bersih homestay plok..
hari sabtu ramai nak check in..
patah pinggang rasa nyer..
bab homestay aku banjir..huhuhuh...


pagi sabtu ..
diiringi dengan hujan yang agak renyai..
pahtu jadi bertambah lebat..
mujur jap tu reda...
kalau dok mau berarak pengantin dalam basah kuyup..

moga perkahwinan ni kekal hingga ke akir hayat..
aamin..

semalam dahbatal air mayam..
hari ni batal lagi air mayam..
sampai dah habis dah air mayam..
hahahah..

yang ni keluarga belah perempuan..

suke sangat pengantin dapat makan..
lapor tu...
hujan2 ni..

dan aku pun..terjah kat bawah khemoh..
makan ramai2 lagi seronok..
dah jadi trend sekarang ni..
makan berlapik kan kertas..
senang tak yah basuh pinggan..

pah makan terjah plok kat aiskrim..
hujan2 makan aiskrim asyik jugak ni..
walaupun rasa dah nak terkencing..

pah pengantin makan..
upacara belah kek plok..
tapi dok rasa pun kek ni..
huhuhu..

pah bergambo bagai..
aku pun blah lah..
nak balik..
kencing...
hahhahaah....

Monday, November 28, 2016

SHANGHAI FRIDGE MAGNET GIVEAWAY BY JARI MANIS & SCDHA SEIN TRAVEL





mendapat tag dari rietta
tengok tarikh pun dok tamat lagi..
jadi leh lah join ..
dah lama sangat tak join giveaway ni..
sejak2 otak dah jadi makin tepu..
huhu..

sapa yang bertuah dapat tag lagi..ermm..
&
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...