Saturday, March 17, 2012

SEGMEN SUAIKENAL / TAARUF / ICE-BREAKING

 

Ok baiklah serba sikit pasal aku...
korang dah tau kan nama aku....
jadi tak yah citer lah ye...
adik beradik aku 9 orang..
6 lelaki 3 pompuan...
aku lahir kat beserah, pahang....
selepas berpuluh2 tahun merdeka...
malas nak cakap tarikh ..
nanti susah2 plok korang nak bagi hadiah kan....kihkihkih...
aku banyak sekolah....
sebab ayah aku renjer hutan...
jadi hidup memang macam orang asli..
selalu berpindah randah...
  1. sekolah kebangsaan pasir panjang..
  2. sekolah kebangsaan pusat kuala ibai..
  3. sekolah kebangsaan tok jiring..
  4. sekolah menengah bukit tunggal..
  5. sekolah menengah manir..
  6. sekolah menengah tengku intan zaharah...
mampu sekolah setakat tingkatan 6 je.....
lepas tu otak dah xleh masuk dah...huhuhuhu...
tak dapat peluang....jadi aku bagi kat orang lain je lah untuk bersekolah...
sekarang aku keje sendirian berhad.....malas enterprise....
aku bos n aku lah kuli...
selalu lepak kat pantai....
paling suka ambik gambo....
suka merempit bila dah bosan tahap babun...
aku paling suka makan mi...
sebarang jenis mi....
n suka jalan2 cari makan...
minat baca novel dari Ramlee awang mursid....
dan jugak majalah Apo?
dan paling suka dengar sheikh saad said al ghomidi mengaji....


ermmmm....rasa dah takde apa2 kot pasal aku....
dan aku tak nak tag sapa2..
sapa2 yang nak join leh lah join sekali..
mengeratkan lagi silaturahim....









7 comments:

eMMe said...

hehe... Eita, meh salam kita, Selamat berkenalan dan semoga kekal silaturahim ini, mane taw jumpe di dunia nyata, walupun mesra di dunia maya,

takde yg menarik tentang akak,
sahabt la tanpa kenal rupa paras, pangkat atau darjat, kerana, kite serupa di sisi Allah...

eita said...

emme...
ha'ah kan..sapa tau...

9n0L4 said...

hihi. (tetibe gelok) mekacihhhhh sebab join segmen ni. adek jaa skrg pun ade sorg skoloh IZ. f4. ;)

eita said...

laaaa...ye ke...
ita ada 2 orang anak sedara sekolah kat situ...
sorang f4..sorang lagi f1..

Uncle Jonni said...

wow 9 adik beradik... ramai tu... huhuhu... kalu berkumpul semua mesti riuh... huhu...

yeah... jom merempit... aku suka merempit gak.. huhuhu

eita said...

jonni..
9 adik beradik tak semestinya semua balik....

jom..jom...

icumm said...

Dari segmen yg sama..bru ada masa BW..
Datanglah jenguk2 blog icumm ^^
Tak bagi link segmen ni..sori ye..hehe

http://icumm-icum.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...