Saturday, October 1, 2011

OT....



sabda rasulullah s.a.w.....

3 golongan yang tidak diterima sembahyangnya bahkan segala amalannya tidak di terima....


  • hamba yang lari dari tuannya sehingga ia kembali....
  • isteri yang di murkai oleh suaminya...
  • orang yang minum arak sehingga ia sedar......
1 waktu tinggal sembahyang dengan sengaja 60 ribu tahun di bakar didalam api neraka.....





dah lama tak ot....
bukan apa seriau lah...
macamana tak seriau kalau hari2 asik dengar anjing menyalak je....
dekat plok tu.....
keje banyak...huhuhuu...
siannya kat aku....
sekarang ni jarang leh blogwalking....
mata aku sakit....xleh lama2 ngadap komputer...
macam nak terkeluar rasanya.....

4 comments:

a.samad jaafar said...

kalau mata seakan kabur bila lama di depan skrin komputer, mungkin gejala 'mata kering'.. eye-mo boleh membantu.. eh ! serius beno plk aku malam nih hihihi..

aleen aiden said...

60ribu tahun...wuwuwuuuuu

eita said...

a.samad....
rasanya lah..memang mata kering....pedih giler kalau menghadap lama kat depan pc....
sejak pakai eye mo..mata berseri lah plok...keh3..

eita said...

alein...
xleh nak bayang macamana kan...nauzubillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...