Monday, October 31, 2011

ERMMMMM......



walau dah macam benda yang aku buat...
tapi.....
hati tetap kosong....sunyi....sepi.....
kadang2 tu kesunyian bisa membunuh aku.......
apa yang aku cari dalam hidup aku???

8 comments:

Tihara said...

cari si dia yg akan bertakhta di hati...huhu ..hehe.. :)

eita said...

si dia dah kena tsunami......

Afida Anuar said...

cinta DIA.. yang takde tandingannya dalam hidup ni:)

ORLANDO AHMAD said...

hmmm...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Apabila jiwa tidak diserapkan dengan ruh AlQuran, maka ia akan menjadi jumud (rigid), lesu dan rasa masa terbuang dengan begitu panjang walaupun diisi dengan pelbagai pengisisan! Surah AsSyura:52 وَكَذَٰلِكَ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ رُ‌وحًا مِّنْ أَمْرِ‌نَا ۚ مَا كُنتَ تَدْرِ‌ي مَا الْكِتَابُ وَلَا الْإِيمَانُ Dan demikianlah Kami wahyukan kepadamu (Muhammad) - Al-Quran sebagai roh (yang menghidupkan hati perintah Kami; engkau tidak pernah mengetahui (sebelum diwahyukan kepadamu): apakah Kitab (Al-Quran) itu dan tidak juga mengetahui apakah itu iman.
Wallahualam

Waqheh said...

cari laki ler pe lagi...kah3

Asrul "iLham" Sany said...

kekadang rasa sunyi itu dapat membantu kita mencari 'ketenangan'

;-)p

eita said...

AFIDA....
cinta DIA memang agung...


ORLANDO...
hmmmmm......


TAJNUR....
waalaikumussalam......
apa yang ditulis tu memang betol...
jiwa yang kosong...jiwa yang sering kacau....walau banayk santapan rohani ianya tetap kosong...
jasad yang hidup tanpa roh...


WAQHEH....
dah kena tsunami pun laki aku....


ASRUL...
betol2....100 markah untuk kau,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...