Tuesday, October 25, 2011

TAGGED...


Dah lama benar aku tak main tagged2 orang...
ni pun dapat dari anak sedara aku....mai chan
jadi jawab je lah...
meh tengok apa soalan yang dia bagi kat aku...

-full name...
roszita

-how old r u?
80 years old.....
(nama dah datuk seri kan mesti lah umur baya2 bertongkat macam ni...kih3...)

-beast,suju or shine....
ntah lah....

-latte or cappucino...
air suam.....

-google or yahoo...
google

-do u think my blog is pretty?
cun.....tapi xleh lawan yang aku punyer...ha3....

-miyyo azman or justin bieber....
semua aku tak minat...

-k-pop or j-pop...
pun aku tak minat....
(yang aku minat jadi minah kepoh...kah3..)

-twiting or facebooking...
game...

-do u like a horror movies?
kurang minat...bab tinggal sorang aku tak suka tengok citer macam ni.....

-what ur ideal...girl or boy....
tak fikir plok....

6 comments:

MaiChan97 said...

hahahahahahahahahahahahahaaa.. sape laa yg tag mama yos agaknyer???

eita said...

hahahahahha...ntah..budak mana ntah...

Tihara said...

lama jgak tk main tag2 ni..ms mula2 berblog dlu ramai org tag akak..akak igt kan mcm tag lembu tu...kena cari nombor ke ape..rupanya jwb soklan jek..kih3

eita said...

ha'ah...
dulu memang banyak...
sekarang ni dah takde dah...
dulu fikir jugak apa kejadah nya nak buat dengan tag ni...
rupanya kena jawab apa yang diorang tanyer...cis..

Afida Anuar said...

Justin bieber kenal la jugak... miyyo azman tu sapa ye kak? errr..

eh jap nak google.. hahaha

eita said...

ntah..langsung tak kenal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...