Friday, October 21, 2011

LELAH.....



rasa lelah bila terlalu banyak benda yang nak di kejar......
Kadang2 tu makin banyak yang dikejar..
makin banyak benda yang lari......
dan aku mengejar dateline sebelum raya haji....


22 comments:

MaiChan97 said...

mak yeos..kite tag mak yeos kat satu game bole x???

eita said...

bole....
game apa?

Tihara said...

asal nama mak yeos..ske minum air yeos kah?

akk ingatkan tadi ada cerpen baru tajuk lelah..terkam nk bc..kih3

eita said...

haha3..tu nama glamer anak sedara panggil...air yeos?langsung tak minum.......
nak bace lagi ke?

MaiChan97 said...

http://b2utyfulblogger.blogspot.com/2011/10/tagged.html


sini2 mama yos!!

Umie Artoqiemie said...

moga dapat mengejar.. cepat2..

beautiful_rose said...

ko kerja ape sebenarnye? aku selalu tertanye2....

pape pon take care ye.

tonaH iS herE said...

kuatkan stamina~

Sekamar Rindu said...

salam...

jgn sampai yg dikejar x dapat2..yg dikendong lak berciciran..:)

atuk said...

Assalamualaikum Eita

kejo yop kejo
jangan tak kejo...he he

Wassalam

shahdiana said...

mesti dateline dapat upah lumayan ni..hehehe
dah follow sini...

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong Eita,

Kejor kejor jugak, rehat mau, nanti pengsan sapa nak tolong update blog ni?

eita said...

umi....
tengah mengejar lah ni.....
hiyahhh2....

eita said...

rose...
aku perisik rahsia...hahahah...
keje dengan FBI...

eita said...

tonah...
stamina hampir hancur dik oiii...

eita said...

sekamar rindu....
harap2 dapat kutip balik apa yang tercicir tu...

eita said...

atuk...
waalaikumussalam....
tengah berlari lah ni atuk oiiii...
keh3

eita said...

shah diana...
mesti lah ...triple tu..kah3..

eita said...

moh kembara...
he3....boleh lagi nak update ni..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Dunia ni eita, bergerak dengan kelajuan 1670 km/jam pada paksinya sendiri. Mmg tak terkejar walaupun kita ni `kaki merempit`. Secara ironisnya, apalah nak kita banggakan sangat dgn kekuatan dan kelebihan yang kita sedia ada? Itu semua buang masa saja. Dalam dunia ini juga, ada banyak perkara yang penting. Tetapi sebagai orang Islam, kita mesti tahu dan buat perkara yang lebih terpenting dahulu (Surah AzZumar:18 ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُ ۥۤ‌ۚ أُوْلَـٰٓٮِٕكَ ٱلَّذِينَ هَدَٮٰهُمُ ٱللَّهُ‌ۖ وَأُوْلَـٰٓٮِٕكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَـٰبِ ) Yang berusaha mendengar perkataan-perkataan yang sampai kepadanya lalu mereka memilih dan menurut akan perkara yang paling baik (pada segi hukum agama); mereka itulah orang-orang yang diberi hidayat petunjuk oleh Allah dan mereka itulah orang-orang yang berakal sempurna). Wallahualam

eita said...

waalaikumussalam....
betol sangat2 tu...
semakin dikejar semakin cepat ianya menghilang....
kadang2 tu timbuk rasa bosan dalam hidup ni....

a.samad jaafar said...

jgn main kejar-kejar..sekarang musim ujan..nanti demam susah !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...