Wednesday, October 5, 2011

TANPA MU DISISI........





malam ni malas nak ot...
jadi aku layan novel...
tadi baru pau dari kawan aku......
ermmm....jalan citer pun best..takdelah meleret2 nak mampus....
macam sesetengah novel lain.....
aku kalau citer yang jiwang karat dan meleret2....jangan harap lah aku nak baca....semua aku skip......
kecuali ramlee awang mushid.......
aku malas nak citer banyak....
kalau nak tahu gi kedai beli sendiri...

ermmm....baru perasan dalam 2 3 hari ni..
aku asik berjiwang karat je.....
apa kena dengan aku ni.....
otak aku masuk air kot....
hahahaha......



10 comments:

Tihara said...

jiwang berkarat itu best..
lama dah tk layan novel..cam best je novel ni eita

beautiful_rose said...

pengaruh novel la tuh =p

eita said...

tihara....
memang best pun kak...bila dah baca sayang nak tinggal...nak tahu kesudahan macam na...

eita said...

rose....
di bawah pengaruh novel takpe...jangan pengaruh dadah...he3...
dah lama tak lepak kat pustaka....tu yang lama tak baca buku...

ORLANDO AHMAD said...

minah jiwang

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Manusia ni eita, kalau dah pernah berjiwang, macamana tak suka pada kejiwangan tetap akan datang balik.... Walaupun lafaz kata tak mahu. Orang `rock` dan `merempit tu, kan manusia juga.
Mungkin perlukan masa sedikit kot! Eita ni tengah menghadapi konflik atau dilemma tak? Atau tengah sedap makan corn flake dan buah delima.

Waqheh said...

lu dah kena virus kesopanan dan tatasusilaan yg amat janggal...

eita said...

orlando....
he3...mana adalah...

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam.....
sekali sekala....mood eita ikut cuaca.....
cornflakes dah habis...
buah delima ada sutir lagi...nak ke?

eita said...

waqheh....
dah macam rukunegara lah plok....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...