Saturday, October 29, 2011

GANU MENANG MALAM NI......


malam ni rasanya nak layan bola...
sebab nya terengganu bertemu dengan negeri sembilan....
walaupun aku memang tak minat bola......
tapi aku tetap sokong terengganu....
(dah aku memang duk terengganu.....apa kejadahnya aku sokong N9 kan....)
orlando kata sapa kalah kena denda...
ada aku kisah pasal denda dia tu......
denda yang selalu tak masuk akal budak tu sorang..
saja nak pedajal kan aku.....

14 comments:

Afida Anuar said...

Yoshh!!...insyaAllah ganu menang...

tp dalam yakin menang, ada rasa debor jugok.. ha ha..

eita said...

kah3...tu lah kata nya......
tapi harap2 menang lah kan...
menag dapat cuti..

diana said...

kalau ganu menang esok saya bagi cuti kat semua rakyat terengganu..
yang duduk kat kL,ipoh,batu phat pun boleh cuti..

Tihara said...

akak nak tido..hik3..wah jupe kt sini kita ye D..

wahhh cantik background mung eita..gambo kat kemeren ke ni? :)

a.samad jaafar said...

saya sokong ganu...!!

pssttt...puisi itu mmg dalam keadaan marah..mcm mana tau?? hebat.. hihihi

kesihatan saya terganggu sejak seminggu yg lalu..tolong bawakan obat hihihi..

Umie Artoqiemie said...

siap la nak kene dende.. keh3..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Keputusan dah diketahui berpihak kpd N9 2-1. Walopon den menotap kek Nogori Semilan, den ontok2 (duduk diam) yo tontang bola ni hah! Tak nyokong mano2 do. Monang kalah nasib den macam tu jugak. Apolah nak dikonangkan, ketiko penonton diStadium bersorak2 sanggup boli tiket berpuluh ringgit, nasib ramai rakyat yang menderito ni macamano lah agak eh...

tunz said...

agak setuju ngan tajnur...sama2 kita renongkan

eita said...

diana...
waaaa...best nya...hahahaha...x sah2 tak menang kan...

eita said...

tihara....
eita pun tido..tak tengok pun......cuma tanyer orang je...
kat cameron masa pergi dulu...

eita said...

a.samad...
hahahah....eita kelas sastera..mestilah tahu...
sakit apa yob?

eita said...

umi...
tak layan pun....kih3....

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam...
tau takpe....
bersorak sakit tekak...tak dapat apa pun...buang duit ada lah..lagho semata2 tu..

eita said...

tunz....
betol2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...