Friday, October 7, 2011

WAJAH2 CERIA.....



Boring wat keje...
aku santai jap.....sambil tu...
aku edit gambo budak ni....
kiut betol lah......
ni anak sedara aku..
yang selalu paksa aku jahit baju untuk anak patung......




ermmmm...rasa nyaman hati bila ...
tengok orang dah setat bertolak ke mekah....
untuk tunaikan fardhu haji.....
bila plok nak sampai giliran aku kan....
harap2 ada rezeki aku..
untuk jadi tetamu Allah....
insya alalh

7 comments:

Tihara said...

cute nye ank buah eita..boy ker..ske main anak patung..comell jerr..

insya Allah..akan samapi rezki kita nnt..akk pun teringin sgt2 :)

eita said...

boy...tapi di sebab kan dia lelaki yang bongsu...atas dia semua kakak2...
tu pasal lah suka main anak patung...
insya allah ada rezeki akak nanti....

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,

Oh dia punya anak patunglah yg Eita selalu jahitkan baju tu? Eih suka main anak patung budak lelaki ni.

Err kita sesama berdoa kita dijemput jadi tetamuNya satu hari nanti, InsyaAllah!

eita said...

wslm...
ye kak...anak patung dia lah..yang dia curi dari kakak dia....
insya allah kak...
eita dah daftar dah kat tabung haji tahun lepas....
insya allash kalau ada rezeki....

cik Kartun said...

cute b0ys..^_^

eita said...

semua budak2 cute dan comel...

Asrul "iLham" Sany said...

tol tu budak2 memang comel...

leh wat orang yang 'marah' jadi senyum

;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...