Friday, October 14, 2011

BILE BOSAN..TERHASIL LAH.....


ni lah jadahnya bila aku bosan dengan keje.....
tensen wat keje......
rehat untuk seketika...
dan terhasil lah karya agung aku...
kah3......agung sangat lah....
aduhhh!!!!......
walaupun orang kata aku buang masa..
tapi takpe janji aku buat budak2 tu suka..
sampai melompat cecah bumbung...
yelah bukan senang tu nak lawan raksasa kan.....
hahahahahaha......sian budak2 tu kena tipu di aku kan....
sekarang ni diorang masih kecik..boleh cakap aku hebat boleh buat macam ni..
tapi tunggu lah sikit lagi bile diorang besar...
mampus aku kena maki..sebab tipu diorang.....
hahahahah...


'wachaaa.....
rasakan.....
tumbukan naga berapi...'.



wira penyelamat bumi...
kih3...
uniform tak siap lagi.....

ni lah uniform untuk wira dunia...
ha3...
masa ni tengah buat tengah aku bergolek suka...
rasa kelakor sangat....
tak sangka menjadi...



barisan penegak keadilan..
tapi yang baju merah tu orang jahat...
budak2 yang cakap lah....
manalah aku tau....
aku main ambik je...





12 comments:

Tihara said...

paling encem ialah otomen kepala budak cute tu..pelakon baru le kate kan..kih3..kretip u ni :)

beautiful_rose said...

guna photoshop?

eita said...

tihara....
hahahaha...memang cute..sekali tengok doh macam ultraman pondan je....

eita said...

rose...
ye rose...
nak cepat ingat aku terpaksa lah buat latihan banyak2....
kalau tak tergagap nak fikir....macamna nak buat..

Waqheh said...

sebelum tu gua nak gelak dulu. kenang balik masa 1st crop lu dulu very2 teruk..cheyyy dah makin terer crop impos yg serasi jer...kah kah kah gelak sampai miggu depan

eita said...

cilanat kau....
dah2 jadi gelak tu.....
hahahah...aku sendiri pun nak pecah perut...takpe janji budak2 happy...kah3

a.samad jaafar said...

otowomen xde ke ?? letak gambar eita yg bertudung.. otowomen islam ! hahahaha..

eita said...

kah3....mana boleh yob..nanti orang kenal eita...
xleh nak berlawan lah....

pisau belati said...

kreatif!

~SaL IjOu~ said...

ahaha..cool amat!~ ;)

eita said...

pisau belati....
bila otak blur..tu yang jadi kreatif..

eita said...

salijou....
hahahahaha......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...