Sunday, October 16, 2011

JANGAN BERJANJI.....



aku paling anti....
paling sakit hati...
paling bengang....
paling benci...
paling menyampah.....
paling meluat....

bila orang berjanji dengan aku....tapi langsung tak tunai.....
langsung tak ingat apa yang dia janji....
kalau dah tahu xleh nak pegang janji ..
jadi jalan singkat nya tak yah janji....
habis citer.....

nape aku marah?
mana ada aku marah...aku cuma royat je.....
sakit hati ....
anak sedara aku janji nak beli kacang....
tapi tak beli pun...
keh3......


last sekali aku belajar jahit manik...
macamana nak buat bunga manik.....
dalam u tube.....
sekarang ni aku dah giler jahit manik plok....
bila dah menjadi lagi semangat nak buat...
kalau tak menjadi..semangat down...





ni bunga manik yang aku belajar buat....
walaupun ton wana tak sesuai...
yelah belajar dalam u tube..
jadi guna je lah manik yang ada kat umah...



ni yang berjaya aku buat..
sebab nya kehabisan manik kat umah...

10 comments:

Waqheh said...

keh3..kacang jer...ape daaaa

eita said...

kacang pun..dah janji kan..kena lah tunai...

Tihara said...

oloh kacang..gi beli seniri le..guane eita ni..akk minat gak jahit manit dlu2..skang dah kurang cket..lawa la eita jahit yg ni..pandai :)

eita said...

hahahahaha.....alah kak...sekali sekala nak manja2....
dalam proses belajar lagi ni kak...
tapi ingat nak try wat kat baju sendiri dulu...

Sekamar Rindu said...

salam..


hehehe..dia lupe tuuu.:)

aleen aiden said...

ye,slh satu benda yg boleh menaikkan kemarahan aku adelah senang berjanji tapi senang juga memungkiri janji.haih

tonaH iS herE said...

fuhh bley wat beniaga ni kak eita

eita said...

sekamar rindu....
mybe lah....nama dah budak2 kan..

eita said...

aleen...
tau takpe...
aku memang anti orang macam ni...

eita said...

tonah...
berniaga?
aduhhhh....
x kot..tapi kalau tonah nak akak boleh buat kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...