Monday, October 17, 2011

MAKAN KENDURI..


baru ni gi kat kenduri kawen...
fuhhh!!!...meriah giler...
menu kenduri sama je lah......
gulai daging lembu, ayam masak merah, sambal belacan, ulam timun cina, ikan kering, nasi 2 jenis..minyak n putih..........
lagi ntah lah....sebabnya ni je yang aku ambik....
bukan nak cite apa2..sekadar nak kongsi je..
aku tertarik hati pada sorang laki yang datang kat kenduri kawen tu...
rilek2..bukan jatuh hati ye......kah3...
tertarik hati bukan apa....
sebabnya...lagak dia makan macam makan hidangan buffet....
lagi tak habis lagi tu dia ambik.....
ni kenduri kawen..bukan makan buffet kat hotel yang oiiii.....
ingat sikit jemputan ramai lagi tu....
ingat kan aku sorang je yang tengok...
rupanya semua orang tengok...
kuang3...........

8 comments:

Acik Erna said...

ieta..sorang ke dia makan..kalau dengan keluarga tak macam tu kan.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Dalam dunia ni eita, ramai orang yang suka mengambil kesempatan ke atas kemudahan yang disediakan utk kepentingan diri. Malah ramai yang berlakon di atas `pentas dunia` ini. Ini sekadar beberapa contoh walhal hakikat yang sebenarnya banyak perkara yang perlu diwarwarkan dari setiap golongan! Sekurang2nya kita sedar pada peringkat diri kitalah eita, nak menegur pun siapalah kita?

Waqheh said...

pesen tu pun ada kan..mungkin dia lapar sgt kot biarlaa...sangka baik..tapi kalo jenis tamak haloba ni semua nak tibai sapu cerah makan yg ada...mmg patut

Tihara said...

wah2 mkn selagi daya nampak nya..nape tak snap gambo dia tgh makn..keh3 :)

eita said...

acik....
dimakna sorang je...
kalau sekeluarga tak kisah pun....
tak jadi tarikan..

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam...
ramai pelakon dari penonton....
eita sekadar bercerita..nak tegur pun rasa tak tertegur..
jadi tengok je lah..

eita said...

waqheh...
kalau lapor betol pun...berapa sangat makanan yang boleh masuk....
2 kali tambah mungkin normal lagi...tapi kalau dah masuk 4 kali rasanya dah abnormal tu....

eita said...

tihara...
eita suka tengok orang je..takde lah sampai nak snap gambo...
suke perhati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...