Saturday, October 8, 2011

AYAH YANG LETAK OTAK KAT LUTUT.....



tergamak nya hati seorang ayah kan...
yang sanggup liwat anak sendiri yang baru lahir.....
baru je 23 hari......
sian budak tu....
kalau ye pun tak tahan dengan nafsu jangan lah buat anak macam tu...
fikir lah pakai otak.....
ni ada otak letak kat lutut.....
bawak2 lah bersabor........
kalau aku lah....memang hancur lah aku tembak dengan senapang gajah...http://www.smileycodes.info
errrr...ada lagi ke senjata macam tu hah.....





nak chow dulu...nak tengok boona n boonie...tv9
teringat citer labu labi...
suke3...

10 comments:

a.samad jaafar said...

tak letak kat kepala lutut la.. dia mana ada otak pun !

~SaL IjOu~ said...

xde akal!~

Tihara said...

tu laa dari smlm duk pikir hal ni..ape la nak jadi dgn manusia d zaman canggih ni..

MOH KEMBARA said...

Salam,

Tak buleh bayangkan dan tak sanggup nak bayangkan kalau baby tu pompuan!

eita said...

a.samad...
betol3....
kalau dia guna otak takde plok jadi macam ni..

eita said...

salijou...
akal dah hilang

eita said...

tihara...
dunia dah akir zaman..

eita said...

moh kembara...
tak payah bayang lah yong.....buat sakit hati je

hyazz said...

memang gler la macam tu...itu kire dah takde otak langsung dah tu...tergamak sungguh dia...eii...geramm lah

eita said...

memang geram pun..dengar berita penagih dadah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...