Saturday, October 22, 2011

TIME 4 DINNER....




meh teman aku makan......
makan ramai2 seronok sikit...
mi goreng sosej..
ala2 mamak...
tu je bahan yang ada kat umah...
tak sempat nak beli...
lapor giler...
nak2 hari hujan....
berdendang lagu rock...
http://www.smileycodes.info

11 comments:

beautiful_rose said...

weh,time2 ni tunjuk makanan buat aku jadi lapa lak.

eita said...

hahahaha...hujan sini..tu yang aku masak..meh2 makan sekali...

Tihara said...

mg ada gaya chef mamak la..teh tarik satuuuuu lagi :D

Acik Erna said...

eita..dinner makan mee goreng je ye..
kalau masa hujan ni..memang perut berlagu aje tak kira masa..

Sekamar Rindu said...

salam..

bila dah lapar mee apa ke..makan saja.:))

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Tak cukup tu, kalau saya datang temankan pun nanti saya tapau roti canai! Nak kuah apa? Kari dal lembu atau kambing? Sambal ikan bilis nak tak?

eita said...

tihara...
teh tarik siaaaaapppp!!!!...
keh3

eita said...

acik..
biasa tak pernah makan waktu malam..
tapi ni lapor tahap maharaja..terpaksa lah masak kak....

eita said...

sekamar rindu...
itu memang betol....
tibai je apa yang ada...

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam.....
nak tapau ke?
waaa...bestnya...
ermmmm...kari dal lembu..+ sambal ikan bilis.......kuah lebih..nak buat roti canai banjir....
kih3...
maveles...

~SaL IjOu~ said...

omak ai..menyelerakan~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...