Tuesday, November 1, 2011

JIWA KACAU.....


bila sakit kepala......
rasa macam nak bunuh orang je.....
http://www.smileycodes.info

15 comments:

beautiful_rose said...

errr.....seram

Tihara said...

aikk..tak keluar komen akk td..nak bunuh sape eita???

Afida Anuar said...

kenapa ni kak?

sabar...sabar...

eita said...

rose....
seram apanya aku bukan nya pembunuh bersiri....kih3...

eita said...

tihara...
akak komen apa hah?
migrain kak.....macam2 ada dalam kepala hotak ni hah.....
baru rasa nak bunuh...tak bunuh lagi.....
ha3

eita said...

afida....
takde pe2...saja gurau2...
tapi sabar itu ada had nya kan fida....

Asrul "iLham" Sany said...

do something that can make u happy

:D

budak kacamata said...

jgn..ak penat dh nk bce paper psl isu same jer..huhu

eita said...

asrul.......
wahh...speaking je kau sekarang ni....
nothing can make me happy...

eita said...

budak kacamata.....
kah3....sekali sekala..leh glamer sikit...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Jiwa kacau? Ini mesti akibat suka mendera, menyakat, mengacau dan membuli anak buah! Hah kan dah kena balik....

Sekamar Rindu said...

salam....

:)))))) sabar..:)

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam...
ha3..kalau tak kacau diorang nak kacau sapa lah lagi.....
sedih lah...cuti sekolah nanti budak2 dah takde...mesti rindu sangat kat diorang.....

eita said...

sekamar rindu...

wslm...
under control...
kih3

SJB AKA SUE J-B. said...

Bahaya ni :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...