Monday, November 21, 2011

BOLA...BOLA....BOLA...


Rasa nya rata2 malam ni semua orang layan bola....
but not including me......
aku tak minat bola...
cuma ada lah aku ternampak dalam kaca tv...
jeling2 sambil sidai baju.....
tak sempat nak basuh siang..
basuh belah malam...
pagi esok senang sikit...
final sukan sea....
INDONESIA lawan MALAYSIA...
masa aku tengok ni indon dah masuk 1 gol....
bersorak macam dapat mas berkoyan2...
time kalah siap jadi meroyan lagi...
la ni dengar malaysia plok masuk 1 gol.....
kalau malaysia menang plok ada lah yang bakar bendera lagi...
tak faham aku......

18 comments:

Afida Anuar said...

Punggung tak panas lagi, depa dah masuk 1 gol. Terus tutup tv. Bukak lappy, tapi dengar orang atas rumah ni duk jerit2..tak boleh jadi ni. Bukak tv balik... tengok takde apa2.. Tutup balik.....

pastu depa jerit lagi... bukak tv balik....hahaa... housemate kata biarkan je la tv tu. Last2 sekali duduk la menghadap bola sampai la habis separuh masa pertama. Nasib seri.... kita tengok kedua nnti macam mana..

-bukan hantu bola-

hehe

eita said...

owoh...semangat nya....
akak main game......
tv terpasang..tu yang tau masuk gol....kih3....sekadar mendengar nya....

Afida Anuar said...

habis separuh masa kedua pun seri lagi kak....sabor je la...ingat nak tidur dah ni..hahaha

eita said...

ha3...dan2 tu jugak nak tido....
akak pun nak chow jugak ni....ngantuk dengor nya...

Ros said...

salam eita,

Kak Ros pun tak mimak jugak bola ni,tapi bagi peminat2 fanatik bola ni,macam tu lah..sanggup buat apa saja pasai bola ni.....

tonaH iS herE said...

asal kalah je bakar bendera

ntah pape la diorg nih

Asrul "iLham" Sany said...

gua pu ntak layan bola...

:D

eita said...

ros....
wslm...
orang kalau dah giler bola ni macam2 depa buat....
berkorban apa saja tu

eita said...

tonah...
wat pelepas sakit hati...kih3

eita said...

asrul....
hanya orang yang brutal je layan bola.....

Tihara said...

akak tk minat gak bola tp semalam jd minat sbb geram sgt kat garuda tu..syukur kita menanggg :)

eita said...

menag ke kak?....
pas dengar seri tu eita tutup tv...

Ujie said...

saya dan suami mmg tak minat bola, tapi sbb lawan final dgn indonesia..semangat gak tengok sampai abis.

syok tengok menang!

Waqheh said...

cheyyyy dalam tak minat mik tau jugak lu ni...tau gak gol masuk ke tak...hehehe

nazira said...

betul2.. saya pn x minat bola.. tapi rase bergegar apartment dengar org jerit..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

eita said...

uji....
tulah semalam....tunggu citer takde rupanya siaran langsung bola....dengarlah jugak..

eita said...

waqheh...
hahahahahah......

eita said...

nazira....
semalam rasanya semua orang menjerit.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...