Saturday, November 26, 2011

MAKAN KENDURI...


Dapat jemputan dari kawan baik mak aku...
majlis menyambut menantu.....
alhamdulillah hari ni memang panas dari pagi membawa ke petang...
ingat malas nak pergi tapi disebabkan kawan baik mak aku...
anak dia plok kawan aku....
jadi pergi lah jugak.....
masa pergi tu berapa ramai lagi orang...
lama tak makan kenduri..
best lah plok..kih3....
takpe makan2...
pas ni seminggu gi bercuti....suke2...


masa mula ambik lauk..
lupa nak klik dulu..
tengah makan baru teringat...aduhhh!!!...
ni nasi pun dah kuca hanyar dah..
tak cun lah...
huhuhu




ni lah menantunya..
yang lelaki tak tahu pergi mana...
jadi duk sorang2 lah...
saja lah nak buat kenangan....
tapi kawan aku punyer jahat..
dia kata aku wartawan dari akhbar sinar...
habis semua orang tengok aku..
cilakak betol lah..
aku pun dengan selambanya berkata...
'ha'ah...untuk muka depan esok...'
kih3....
habis semua makcik2 tengok aku sambik berbisik...
tu lah nak kenakan aku sangat...ha3...


tengok awan dah mula senyum...
ramai jugak orang kawen hari ni...




18 comments:

Afida Anuar said...

Kak, nnti amik gambar saya pulak...jangan lupa letak front page tau:P

Acik Erna said...

ieta..comel pengantinya..manis dalam persalinan berwarna pink.

eita said...

afida...
kih3...boleh2

eita said...

acik....memang comel pun..

Tihara said...

dap makan nuri...laporan dari wartawan sinar wilayah dungun..hik3

MaiChan97 said...

mama yos~~~~~~

blog kite da bole komen daa~~

Run Away said...

wah...best woo..mum nasi kenduri..pengantin nyer...cantik kan..;d

Run Away said...

wah...best woo..mum nasi kenduri..pengantin nyer...cantik kan..;d

Run Away said...

wah...best woo..mum nasi kenduri..pengantin nyer...cantik kan..;d

eita said...

he3...memang sedap pun....lama tak makan...tak tahu lah nape lauk kenduri ni lain rasanya kalau masak kat umah kan..

eita said...

mai chan...
nanti mama yeos pergi ye...

eita said...

run away...
seri pengantin..

Pondok Usang said...

salam.. kak ita mesti suke baca entry nii... http://hedzwan.blogspot.com/2011/10/ragam-dulu-dan-sekarang.html

eita said...

ye ke..
nanti akak gi ye..

sufian.ghaffar said...

huhuhu kenduri kawin... sy pun baru lepas pegi membe upis kawin... mmg dah lama x pekene nasi myk... seyes mmg sedap plak kat wedding die...

eita said...

ha'ah kan..nasi minyak orang kawen ni memang best...

tonaH iS herE said...

bes nye nasik kenduri~

eita said...

best2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...