Tuesday, November 15, 2011

MEGA GIVEAWAY CPB :MEHLAH KRITIK KALAU BERANI....


sapa2 yang nak join ke nak..nak tengok syarat2 dia klik je kat banner atas.....

aku tak nak kritik banyak2...nanti kalau dia nagis aku susah....
blog greek in the pink ..blog dia santai je...pencahayaan pun tak menyakitkan.....
yelah mata aku rabun....aku ni jenis malas nak pakai spek...sakit kepala.....jadi aku suka gi jalan2 kat blog dia.......lagi satu tak serabut kepala hotak dengan widget2 yang bermacam2 aneka...

entry yang paling aku suka kat blog dia ni...ermmmm...kau klik je kat SINI

Tag 2 orang....

5 comments:

Tihara said...

thanks 4 tagging..hik3 tagging kt telinga...tapi akk tk sempat nk GA 2,3 hari ni..next week akak stat balik..lambat lg kan due date dia ??

eita said...

lambat lagi ni..akir bulan ni habis....

Cik Puan Bunga said...

Terima kasih! Goodluck! ^___^

eita said...

sama...

kakyong said...

lama jugak x kritik blog org ni.. boleh lah dicoba.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...