Friday, November 4, 2011

CUM....BEKPES....


xde orang balik kat umah aku...
jadi macam biasa lah menu orang bujang macam aku ni...
apalagi nasi goreng lah..
hari2 nasi goreng kan...
nak buat macamana..masak ni je yang ambik masa yang pantas...kih3...
lagipun aku memang suka nasi goreng..
hujan2 ni...makan sambil layan air kopi panas...
best......


nasi goreng...kacang botol..
ulam bersama momordica charantia..
haaaa...berbelit lidah...
dalam bahasa kampung nya..
peria katak je.....
rasa dia pahit2 tawar gitu...
sedap makan ulam macam tu...
kalau korang nak kurus peria ni korang buat jus
campur dengan sebijik epal hijau...
tapi bau dia...jangan harap lah korang dapat telan..
tapi kakak aku selamba bewok je telan...
aku?..jangan harap nak minum...



kopi keras...
jenuh lah malam ni tak tido aku...
kesan dia memang kuat....
tak tido malam aku..


18 comments:

Umie Artoqiemie said...

banyaknya kau makan .

eita said...

cover untuk semalam.....kih3

ainhany said...

wah2 dik,

ini kaw2 punya kopi..sedap mngalahkan coffe bean...hihi..
Mlm nnti nak buat nasi goreng la..dah teliuq nie...

eita said...

sedap..kopi pahit tu...tanpa gula....
memang tutup mata lah..minum..

Asrul "iLham" Sany said...

makanan...

feberet

;-)p

Acik Erna said...

eita...hari2 nasi goreng pun tak pe..memang sedap..anak acik siap cakap..nak nasi goreng merah..maknanya cili kering..nak nasi goreng hijau..cili api lah tu..he he

Tihara said...

nak nak..peria katok tu..lama dh tk makan..
selmaba bewok..hik3

Tihara said...

eita jum join segmen ni plok..kat blog ni http://luvisus.blogspot.com/

Tihara said...

eita jum join segmen ni plok..kat blog ni http://luvisus.blogspot.com/

eita said...

asrul....
memang suka nasi goreng kan...sedap.

eita said...

acik..
tu lah kak.....
hari2 makan nasi goreng langsung tak jemu.....
macam2 cara leh buat kan..
pernah buat nasi goreng tomyam...lagi meletup kak...
maveles..

eita said...

meh2 kak....
tapi kalau makan banyak mesti pening kepala kan.....

eita said...

dah join pun..tima kasih sebab bagitau eita...

MR . ORLANDO AHMAD said...

peria katak atau katak betol?

Waqheh said...

selalu join letih oooo

eita said...

orlando....
katak celup tepung ...best... :P


waqheh...
join apa yang letih tu...

Afida Anuar said...

nasi goreng kampung memang peberet... tak sampai 10 minit dah siap... hakahakhak...

eita said...

betol3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...