Sunday, November 13, 2011

SITUASI JELES YANG SEMAKIN MEMBENGKAK



masih dalam situasi yang jeles...http://www.smileycodes.info
ha3...
apa masalah lah budak2 ni jeles kat aku....http://www.smileycodes.info
nak kata aku cun?.....
ermmmm...memang cun sikit je dari erra fazira..tapi erra laaaaaaaaaaaagi cun dari aku...kah3.....
mesti korang muntah hijau lepas baca ni kan.....http://www.smileycodes.info
takpe2 ikut suka korang lah...
jeles bukan apanya....
diorang masih tanyer kamera apa yang aku guna....
alah kamera biasa je...
hadiah hari jadi dari abang aku....
kawan aku suh mms......rasanya dia nak beli jugak kot....
padahal kamera dia lagi comel dari aku..meleleh air liur tengok....tapi tulah pro dengan tak pro ni..kalau pakai yang canggih pun tak guna...ha3....bertambahnya riak aku...jahanam betol aku...jangan ikut perangai aku.....
nak mms?...mms apa kejadahnya lah...
henpon aku cap ayam je.....
boleh col..sms...n ada lampu picit...leh lah guna time blackout...
korang ada.? takde kan.........aku ada....ha3....

aku kata nak tahu tengok blog aku...
ni klik SINI....kalau nak tahu yang oiii......
dah2..jangan jeles dengan aku...
tak baik.....
senyum sikit....

29 comments:

Acik Erna said...

eita..kesimpulannya..bukan bergantung pada kamera..tapi pada kemahiran menggunakannya ye..

eita said...

betol2.....
ambik gambar ni kena ada skill dia...baru gambar jadi gempak kan kak.....

Afida Anuar said...

he he, tepon kita sama la... ada lampu picit jugak tu! boleh baca buku dalam kelam lampu.. kah kah kah...

eita said...

hahahahah...kan berguna tu....

MR . ORLANDO AHMAD said...

amik gambar i

tonaH iS herE said...

kelakar gak kawan kak eita tu
jgn lupa suluh member kak eita tu ngan hdset kak eita
sure die terkesima

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Eh, Betul ke kamera tu boleh tangkap gambar dlm bentuk aksi2? Tak pernah tengok pun gambar minah Dungun merempit! Macamanalah rupanye ye kalau dapat `snap` ade `distract` ke tidak?
Ala hpone cap angsa, bole dengar suara dengan jelas dan kuat tetapi dia pula tak dengar cakap saya....

eita said...

mr orlando....
kat mana nak ambik tu..nanti aku tunggu kau....

eita said...

tonah...
dia tu tengah wat kelakor leh marah...tengah marah pun masih boleh buat kelakor....

eita said...

tajnur..
waalaikumussalam....
boleh yob...nak cuba ke?
nak tengok minah dungun merempit....nanti eita snap ye...
dengan kelajuan 160km/j....
berasap tu yob...
cap angsa?
lagi kelas dari eita punyer tu....
kih3

hyazz said...

hahaha...jeles jeless...

Tihara said...

sungguh jeles ni sampai tergolek..kamera awok lagi canggih dari kome..huhu..hehe..hoho :)

Waqheh said...

gua tak penah jeles sbb gua tau lu mmg cun tak nafikan lagi.....hahaa

eita said...

hyazz......
kih3.....
meh eita belanja wat hilang jeles...

eita said...

tihara.....
kalau tak canggih pun ada skill yang bagus pun gambo boleh jadi comel jugak kak....
dah2..jadi lah golek tu kak....ha3

eita said...

waqheh....
ha3..ni aku rasa nak belanja kau nasi lemak daun pisang ni.....

Tihara said...

eita jum g blog travel akak..ada tag GA yg banyak

eita said...

waaa...banyak..leh je..jap3

blakepaghe said...

pakcik orang paling jeles..hehe

Ros said...

Salam eita,

Seronoknya dapat kamera kan....boleh dok tangkap macam2 gambar...Lawanya kamera tu,cemburu Kak Ros...

Kalamhati said...

bertuah btul org dpt hadiah kamera ni..mmg menaikkan unsur2 kejelesan dlm diri ini...hehe

selamat menembak dgn kamera baru..tembak tepat2 ye...hehe

ghost writer said...

biar simple tapi hati bahagia.

Asrul "iLham" Sany said...

ambik gambar aku gak

nak gamabr yg jambu

hahahhahaa

aleen aiden said...

pergh,baiknye abg bagi adiah beday adik kamera...untunglahhh~ hee

eita said...

black...
alamak!!!!..pakcik pun jeles ke?....kih3...rilek3..

eita said...

ros....n kalam hati....

harus di buang tu....
meh eita ambik gambar akak...

eita said...

asrul..
gambar kau dengan jambu ke?
kih3

eita said...

ghost..
betol3.....

eita said...

aleen...bukan sokmo dapat hadiah mahal..time birthday je nak pau..kih3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...