Thursday, October 14, 2010

AKU DAPAT KAMERA......!!!!!!




hari ni aku dapat kamera yang macam kat dalam gambar ni lah...hahahah...teruja nyahttp://www.smileycodes.info
citylink atar tadi......waaaaa.....happy tak terkata.....http://www.smileycodes.info
yelah tak pernah dapat hadiah macam ni.....tiba2 ada yang baik hati bagi kat aku...mestilah teruja...http://www.smileycodes.infosapa?????
sapa lagi abang aku lah......
nak beli sendiri...mahal sangat......duit aku 5 sen macam roda kete lembu je...
hahahahaha....kedekutlah tu....
mujur tak tergolek suka je......macam budak2 aku ni kan.....
ermmmmmm.....apa misi aku yang pertama dengan kamera ni.....http://www.smileycodes.info
rasanya aku nak pergi ke kuantan hari sabtu ni.....
nak klik gambar banyak2 untuk test kamera baru.....
tungggguuuuuu..............
malam ni mesti aku tidor sambil tersenyum....http://www.smileycodes.info

5 comments:

pisau belati said...

seronok kamu ya...
bertuah kamu punya abang yang sayang
pada kamu kan =)

eita said...

ermmmmm....memang seronok pun.......
semua orang bertuah punyer keluarga masing.....
saya dah takde mak ayah harap tumpang kasih dengan adik beradik je lah....

blakepaghe said...

bestnya boleh kamera...mesti mahal tu..pakcik time umur awk slalu guna kamera kodak pakai buang...hehehe..apa2 pun...tahniah boleh kamera dari abang awk...

eita said...

eita ni lah baru boleh pakai kamera...
kalau tak tengok je orang bergaya ambik gambar.(walaupun kita ni sebenarnya tak bergaya pun) hehehehe.tima kasih

wantie said...

kalau akak le dapat cam. ni lompat sampai ke langit. wow seronoknyeeeeeeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...