Tuesday, October 19, 2010

PENAT......




sekadar hiasan...
takde kaitan dengan aku pun...

agaknya macam ni lah rupanya kalau dah penat sangat kan....
tapi walau penat macamna pun aku takdelah sampai tak larat nak cari tempat tidur macam budak ni....
walau merangkak pun aku tetap masuk dalam kelambu aku....
sayang nak tinggal bantal busuk....heheheh..
2-3 hari ni.....banyak keje nak kena buat.....jadi langsung tak de masa nak menulis, nak berchating, nak berfikir...nak berblog.....nak gi jalan2 kat blog kawan2....tapi ada masa terluang 5 minit pun aku lepak jugak mana yang sempat...heheheh...sekali sekala curi tulang.......
24 jam asik keje....keje...keje...n keje....
ni pun aku baru je sudah baca surat khabor tapi bukan yang hari ni punyer tapi yang hari ahad....
tu pun aku pinjam dari umah sebelah...
tak sempat nak beli....
baca berita pun...asik citer yang sama je.....
kisah orang bunuh orang, rogol orang....kisah rumah tangga artis....kawin...cerai....kisah politik yang tak habis2 berebut kerusi....
ambik je kerusi kat umah aku....tak yah berebut...dapat sorang satu kerusi tu....
huawawawawa.......
aku pun tak faham lah apa yang nak jadi kat dunia sekarang ni...
nak kuar umah pun rasa takut....
budak pergi sekolah nak tuntut ilmu pun kena bunuh...dah kena bunuh dirogolnya plok budak tu.....dah tu gi buang plok dalam parit.......
aku tak tahu nak kata apa lah.......
layan jelah....
cuma nasihat aku hati2 di jalan raya....
aku nak sambung keje plok ni...curi masa sikit je....
tak leh curik banyak2 bahaya....
hahahahah...chow...



6 comments:

beautiful_rose said...

aku juga sudah pening hari2 kerja entah bila dapat cuti...

eita said...

sabar...sabar...
bukan senang nak ada keje....
cari rezeki halal tu...biasalah banyak cabaran dan dugaan....

pN.rOs said...

sabar2...
tp pict tu memg comei hehe

blakepaghe said...

kalu pakcik penat, pakcik akan cergaskan diri minum air isotonik...hehehe

eita said...

pic ambik kat google....
comel tengok budak ni...
heheheh
blakepage: biasa eita tidor je..
hehehehe....tapi jarang sangat tidor petang....
sakit pala

Che Rosliza Che mat said...

penat mainlah tue...sampai tertidur dalam almari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...