Saturday, October 9, 2010

EKSPERIMEN AKU GAGAL !!!!!


nampaknya eksperimen aku gagal......http://www.smileycodes.info
kek coklat ni tanpa bahan pengawet memang x leh simpan lama....walaupun aku sendiri dah awet muda tapi itu tetap tak berguna.....
aduhhhh.......menyampah betol lah....
stresssss aku di buatnya http://www.smileycodes.info
ni saja lah nak suh aku cari inisiatif lain.....
saja nak suh aku fikir...
walhal aku ni seorang yang memang maaaaaalas sangat nak berfikir....
sebabnya masa sekolah hari tu banyak sangat berfikir....tu yang jadi liat sikit otak ni nak berfikir....huhuhuhu....
jadi kek ni xleh simpan lama.....
lepas buat je kena makan habis....
sipan dalam perut gerenti tak berkulat...hahahha.....

ni lah hasilnya selepas 5 hari...
kelihatan kulat2 sedang bekerja keras...
untuk membuat penempatan baru...
sebelum kek ni masuk tong sampah....
nasib aku wat dalam bekas kecil...
kalau tak ruuuuugi tuuuu....


3 comments:

akuanakpahang said...

Tak salah cuba lagi ..kalau simpan dalam peti ais ok kut :)

eita said...

dalam peti ais kek tu ok cuma yang kat luar peti ais je yang tak ok....
sebabnya tengah wat test tanpa mau letak kat dalam peti...dan hasilnya memang takleh letak kat luar.....

QasehnyaRania said...

betul tu.perabis secepat yg mungkin ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...