Saturday, October 2, 2010

DAPAT AWARD LAGI...LAGI...LAGI...DAN LAGI.....



waaaaaaaaaa...teruja nya aku......
dapat award lagi......tima kasih daun keladi ye.....kalau ada tu bagi2 lah lagi...
hahahahaha....tak malu betollah aku ni.....
biasalah kalau dapat award kan....hehehhe...mesti kena jawab soalan..
award dengan soalan memang tak dapat di pisahkan...kalau dipisah kan jugak pincang lah blog aku ni....hahahahaha....ada plok macam tu.....
takpe2 nanti kita jawab ye....




ni soalan nya.......alamak!!! sekali bahasa omputih daaa.....tergeliat lidah

1. thanks the person who gave you the award n link the person..
tima kasih banyak2 kat alcatraz77 kerana sudi bagi award ni kat aku....

2. spread the word to 15 blogger who you like n you think their blogs are awesome....

  1. yanuko yuki
  2. atynellyna
  3. nur fanun
  4. si biskut
  5. munna
  6. suhaisweet
  7. ejat86
  8. cik matahari
  9. lily
  10. dr.cinta
  11. midonz
  12. cik nini
  13. chentaMAYA
  14. fitri
  15. kami budak kampung

3. tell 7 things about yourself

  • aku lahir kat beserah pahang tapi menetap kat dungun, terengganu
  • aku suka wat lawak bodoh....
  • aku suka menulis....terutama citer2 yang lawak....
  • aku suka masak tapi tak suka nak makan mana cuma suka tengok orang makan jew...
  • aku tak suka orang kenal aku............
  • aku suka merempit.......teruja sangat bila tengok motosikal berkuasa tinggi...
  • paling aku suka adalah budak-budak........



6 comments:

~Dr.CiNta~ said...

thnx for da award =D

eita said...

sama2...

Nur Fannun said...

tq for the awrd

eita said...

sama2

| KBKCrew | said...

Tq sbb bagi award pada kamibudakkampung..

p/s : perghh ini keje giles setelah 2tahun br nak balas komen dan ucap terima kasih..hehehe.. ^_^

Che Rosliza Che mat said...

tahniah dapat award lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...