Wednesday, October 13, 2010

TERSAMPUK.........



Ntah nape hari ni....
rasa sedih sangat....agaknya aku ni tersampuk dengan hantu sedih kot....
yelah dekat nak maghrib baru nak balik rumah....
tapi balik awal kat umah pun bukan ada orang pun.....
tambah plok dengan hujan yang masih lagi belom berhenti dari pagi tadi sampai lah ke malam......
hujan mengingatkan aku pada arwah ayah......
tatkala ayah 'hilang' hujan turun membasah bumi.....
saat mak aku 'hilang' hujan jugak turun.....
sebab tu aku paling sedih kalau hujan turun.....
dua2 orang yang aku sayang....diambil ketika hujan turun....
walaupun aku sedih pada hujan.....tapi aku tetap suka kan hujan....
hujan satu rahmat dari ALLAH....
cuma hari ni rasa sedih sangat....tak tahu macamna nak citer.....
mungkin juga sebab aku sunyi....
sapa lagi yang ada dengan aku????
aku hanya ada ALLAH.......dia aje tempat aku mengadu...tempat aku luah kan segala keresahan hati aku.....tempat aku mencurah kan apa yang terbuku dalam hati aku.....
aku tak tahu macamana hidup aku andai kata 'DIA' terlepas memandang aku....
sesungguhnya hidup dan mati aku hanyalah kerana ALLAH....

http://www.smileycodes.info




7 comments:

~SukEMakAn~ said...

be strong dear!

beautiful_rose said...

kuatkan hati kamu...

eita said...

insya allah.....
nasib baik saya ada kawa2 yang baik.....
:)

si biskut said...

ah..hujan....betapa dalam basahnya kita,hati kita lebih basah.

eita said...

tu lah.....
hujan di luar tak sama dengan hujan dalam hati kita.....
tapi lagi sedap kalau biskut cicah dengan air.....
lagi lembek lagi sedap makan...
hehehehe

Tihara said...

ala kesian nye bc kisah awk..semuga tabah..time hujan mmg syahdu,

eita said...

memang bila time hujan memang syahdu tapi saya memang suka hujan...
hujan begitu mendamaikan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...