Tuesday, October 12, 2010

KEMALANGAN NGERI BAS-VAN-KERETA...



trajedikemalanganbas10o 18 Gambar Jelas Trajedi Kemalangan Bas 10.10.10


sedih betol aku tengok berita baru ni....
biasa aku jarang tengok berita tapi kebetulan hari tu aku tertengok...
jadi sempatlah tengok berita pasal nahas bas delima yang dalam perjalananan dari melaka-kuala lumpur...dengan kata bas di pandu dengan laju sampai kan tak sempat nak brek terbabas....
aku pun hairanlah...apa yang diorang ni kejar sebenarnya bila bawak bas.....
kalau mengantuk tu berentilah dulu....
bukannya kita sorang yang naik bas tu...berpuluh orang yang kita bawak....kenalah fikir jugak nyawa orang lain.....tapi tulah kita tak tahu apa yang berlaku.......
sepanjang tahun mesti ada jugak berita pasal kemalangan bas......sedih sangat....
ni lah yang buat kan aku kecut perut + takut + kecik kepala nak naik bas.....
ni yang rasa nya nak kensel je perjalan pergi KL bulan 11 ni.....
hehehehhe.......seriaulah...tambah2 plok dapat pemandu yang kamikaze ni....
pemandu yang berani mati atas jalanraya ni.....
tawakal je lah....

apa2 pun takziah pada seluruh keluarga yang terlibat dalam kemalangan ngeri ni..
semoga tabah dan sabar dalam menghadapi ujian dan dugaan dari ALLAH....



3 comments:

ainhany said...

salam DS Eita,

salam kpiluaan
haha.takut yer...
jom naik kereta lembu g KL nak tak??
apa nak kata dik, kancil,kenari,rusa sayur(savy) dah mrentas jlnraya sekarang...identii dah berubah,..huhu

semuga perjlnn kita selamat dan takziah buat kelurga yg trlibat.

eita said...

memang lah takut tak pernah naik bas express...hahahahha.....
kete lembu? berapa hari agak2nya baru nak sampai tu....
sian plok kat lembu...jauh tu...
hehehehe

fiza kamil said...

al-fatihah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...