Friday, October 22, 2010

PUASA DAN LETIH...


Hari ni start pose balik pas dah lama tinggal pose.....huuuhu....
mula2 start pose memang lembik giler lah....aduh....http://www.smileycodes.info
tu lah pasal nya lama sangat tinggal pose...
teringat hari ni tak keje....tu yang pose...
esok...merdeka...habis ganti pose....
di sebabkan letih + lapor + malas nak bergerak = aku masak cincai je....
hehehehe.....malas nak masak beria sangat sebab aku berdua dengan adik aku je.....
kalau adik aku tak nak makan dia masak sendiri....hahahahah..
jahat punyer kakak kan....
sekali sekala jadi jahat....


bila aku malas maka terhasil lah
nasi goreng bodoh ....
letak sayur + telur + bawang putih + lada kecik



kari semalam punyer ada sikit lagi..
jadi aku pun buat jemput2
gandum + kobis + bawang + lada besar + cambah..
maka jadi lah jemput yang pra cerdik sikit...


sementara menunggu azan maghrib....
aku belek2 surat kabor sinar harian edisi pantai timur punyer....
berita yang sama...hari2 ada orang mati kena bunuh.....http://www.smileycodes.info
yang paling sadisnya.....
seorang warga pakistan mati dengan dada berlubang dekat ladang kelapa sawit Neram Satu......
organ dalaman habis semua kena ambik....http://www.smileycodes.info
sapa plok lah yang tergamak hati buat macam tu.....
kalau ambik hati ayam tu boleh jugak goreng.....tak tahulah....
apa nak jadi lah dengan dunia sekarang ni...
yang ni plok budak umur 17 tahun mati tergantung dekat anjung luar dapur.....
di kampung hulu besut.....
hissshh...hissshhh...kalau ada masalah pun bincang lah elok2 dengan keluarga bukannya ambik keje mudah macam ni....
ermmmm...keje mudah kat dunia tapi kat akhirat esok kita tak tahu lagi mudah ke tak....
tak faham betol aku......http://www.smileycodes.info

layan nasi goreng aku lagi sedap....hehehehe.....



9 comments:

HASRUL NIZAM said...

salam ziarah eita,

Wah3 jihad puasa tu baik2...
Semoga diberi kekuatan...
Kalo masak nasik goreng tu hulur2 la kat sy yang tengah kebulur ni ha3

eita said...

insya allah....
alololo...siannya.....meh lah makan sekali.....

Tihara said...

tetap nampak sedap gitu :)

eita said...

hehehe....sedap lah...

n u r u l f a r h a n a said...

puasa ganti ye. huhhu :D

nasi goreng tu nampak sedap, kalau tambah ikan bilis banyak2 lagi marvellous:)

eita said...

ikan bilis takde tu pasal lah wat nasi goreng bodoh....
heheheh....
janji yang makan tu tak jadi bodoh sudah lah..hehehhe
gurau2 je

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedapnyer nasi goreng...cucur panas2 pun syok jugak.nnt nak sikit ehh klu wat lagi.

eita said...

boleh.....nanti eita masak...eita wi yer.....

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya nasi goreng kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...