Sunday, November 20, 2011

KERASTANGAN....


Siap jugak kerastangan yang aku buat ni....
untuk memahirkan lagi tangan aku dengan manik...
selongkar balik baju kot lama aku..baju kot....
zaman aku jadi setiausaha tak berbayar pada dr.Rizwan.....
yang aku tahu sekarang dr.rizwan tu bertugas kat sarawak....
baju ni memang dah tak pakai pun.....
jadi ambik balik.....
kasi upgrade.....



bunga simple je...
buat mahir tangan...
pulas kepala fikir bunga...
jadilah jugak walau tak berapa nak lawa..
kih3..





sapa yang suka pakai perfume..klik SINI



8 comments:

Tihara said...

wahh cantikk..memang berbakat la eita ni :)

eita said...

tu tengok jauh..kalau tengok dekat tak lulus oleh sirim tu...

~SaL IjOu~ said...

simple kata die..sgt cantik tuu!~ ^^

Waqheh said...

rajinnya rajinya rajinya....kalo tengok dekat nampak kecacatan kot kah kah

Afida Anuar said...

eh mana ada, tengok jauh dekat sama je.. memang berbakat!..kalau fida la kak, entah jadi rupa apa tatau la. Bab kerastangan ni fida fail!...hehe

eita said...

SALIJOU...
nak buat bungat yang sarat takut jadi malas...he3

eita said...

waqheh....
sebab tu aku tak bagi kau tengok dekat...
kah3...

eita said...

afida....
ha3....ni pun dah macam batu keras nya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...