Wednesday, November 2, 2011

TAGGED LAGI....



menyiap kan keje sekolah yang dah lama tertunggak....
dah macam bil air plok.....
keje sekolah dapat dari.....chomelcollection......

ni rules dia...
  • u must post this rules...
  • each person must post 11 things about themselves in their journal..
  • answer the question the tagger set 4 u in the post n create 11 new question 4 the people who u tagged 2 answer...
  • u have 2 choose 11 people 2 tag n link them on the post..
  • no tag back ok..


11 perkara pasal aku...malas nak taip...klik je sini
sebab dulu dah pernah jawab...bukan 11... 25 aku bagi....he3..



ni soklan yang aku dapat...

1..korang suka berkawan dengan laki ke pompuan...nape erk?

-aku suka berkawan dengan sapa2 pun.....janji tak kencing aku......

2..apa yang korang benci sangat ni....

-aku paling benci pada orang yang suka berjanji tapi tak tahu nak tunai kan janji tu....

3..pernah jupe kekasih lama?pe reaksi dia.....

-pernah......reaksi...biasa lah..walau dah putus tapi still kawan....masih macam dulu ....cuma ada rezeki untuk berkawan...takde rezeki untuk jodoh....

4..korang suka apa sangat3...

-yang paling2 aku suka...bawak motor laju2.....merempit lah tu....

5..pernah beli craft dari CC tak?

-tak.....

6..korang suka tak kalau CC jual bahan/barang mentah kraft tangan ni?..nak x?

-kalau kena pada cara nya boleh je.....

7..tempat percutian yang teringin nak gi di malaysia ni.....




cameron highland...
dah tercapai pun....
ni hasilnya gambo yang aku ambik...

ni yang masih belum tercapai...
aku teringin nak gi tasik kenyir...
walaupun dalam negeri aku sendiri..
tapi haram xleh gi...
insya allah tahun depan...
konvoi dengan superbike aku...
ducati 848 aku...kih3...


8..real steel dengan final destination..mana lagi best...

-tengok atas orang lah......

9..paling tak suka makan....

-coklat.....mak aku cakap..makan coklat banyak2 nanti gigi rosak...tapi mak aku tak makan coklat pun..terpaksa pakai gigi palsu jugak.....

10..apa yang korang sayang sangat kat sahabat korang..?

-sebab time susah leh mintak tolong..walaupun diorang selalu lari.....ha3...

11..korang ni sporting tak....kalau sporting like page CC....

-alaaaa....yela2 jap lagi kita gi like.......





malas nak tag orang....sebab malas nak fikir......
sejak2 hujan ni otak aku selalu air......

14 comments:

Tie HT said...

jgn otak masuk air 3 layer cam akk..kih3..

wahh2 minah rempit rupanya..akk pong teringin nok g tasik kenyir tu..tp hubby cakap byk mat2 lori je benti situ...alasan tak nak bw akk g..hoh

eita said...

tulah kak..teringin nak gi ambik gambo kat sana.....
kak..jom kita gi.....

budak kacamata said...

kalo mg pasan, post ak byk sal cameron..yela,..ak kan praktikal kat sane thun lepas..nie update tterbaru ak..pasal cameron lagi..
http://stylostylishmemories.blogspot.com/2011/11/special-for-flower-lovers.html
and pas cuti rayer aji nie..ak ke cameron lagi..besela..ak kan student pertanian..serasi la ngan tempat2 cmnie..hehe..sje nk bg mg jelez wpon mg dh g..

ORLANDO AHMAD said...

air air air

SJB aka SUELYN J-B. said...

Happy tag :).

Afida Anuar said...

Cinta yang ku punya ini, bukan kepada dia mesti ku beri.. eceh...

fuhyoooo pandai bawak motor tuu.. fida tak pandai pun kak..hik

beautiful_rose said...

jom tasik kenyir!
alu pon teringin gak nak gi sana.

Tie HT said...

jum gi nak..eita jum JOIN GA KAT BLOG AKAK..ADA 1O KETUL GIFTS UTK DIMENANGI..

hehe dan2 je huruf besar di situ :)

eita said...

budak kacamata...
dah tu bidang mung memang lah kena gi sokmo.....

eita said...

orlando...
nak kena suap ke yang?

eita said...

sue....
hapy sangat2...

eita said...

afida....
alahai..untuk sapa plok tu....
tapi akak tak pandai bawak kete....

eita said...

rose...
jom rose...aku teringin sangat nak pergi...
kalau dapat memancing lagi best tu...
sewa kabin kat sana...murah sikit...

eita said...

jom2 kak....
memang nak masuk pun....
keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...