Monday, November 28, 2011

HUJAN YANG TIBA2..


balik kelas tadi tak hujan...syok je merempit...
santaI sambil duk angan2....
sampai tengah jalan...
takde signal.....
takde amaran...
tiba2......
hujan turun mengiler.....nasib baik lah sempat bungkus beg dalam plastik tadi..
kalau tak habis lah al-quran aku basah...
apa lagi merempit lah aku meredah hujan.....
selamat sampai kat umah..
walaupun 99%..
aku basah...
huhuhuuh...




12 comments:

Afida Anuar said...

Basah dalam kasih sayang;)

tonaH iS herE said...

heeee~
ujan memg bes~

~SaL IjOu~ said...

wah..lencun..penah gak jadik mcm tu masa tengah merempit tp singgah uma ntah sape2 ntah tompang berteduh~ ^^

Abang Jonni said...

skrg ni lagi musim hujan.... selalu balik basah kuyup... huhuhu

biasalah... asam garam merempit...
huhuhuhuhu

KizZ said...

Hihi..biasalah tu..ok ape xyah mandi dah balik umah..Kiz pun salu kena ohh..hujan skang tak menentu..

tajnuriyya said...

Assalamualaikum wbt
Tu diyaa heh! Lenjun habih noo! Punya la lebat sungguh hujan dok turun. Awat la yang hang dok kata basah lenjun 99% ja. Cek ni dok pikiaq baik dan jahat, apa yang tak basah 1% tu?? Dok sangka baik la no. kalu dah pakai cermin mata tentu ada yang 1% yg tak kena hujan ....

eita said...

afida...
ha3..memang dalam kasih sayang pun...

eita said...

tonah..
hujan sekali sekala memang best...

eita said...

salijou...
mals nak singgah mana2 sebab dah lewat sangat.....

eita said...

abang jonni...
sama lah kita....huhuhu
walaupun hujan masih jugak suka merempit....adventure merempit dalam hujan..

eita said...

kizz...
kalau tak mandi mesti demam ..huhuhu

eita said...

tajnuriyya..
waalaikumussalam...
kih3....tak baek sangka buruk no....
topi ada cermin ..tak basah lah....
motor takde bumbung jadi basah lah...
ermmmm....
awat cek tukar nama hah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...