Friday, January 14, 2011

AKU DI TAG LAGI...



Baru ni kena tag lagi....bukan baru ni lah...lama jugak rasanya tag ni bertapa dalam shoutbox aku...
sibuk...jadi takde masa nak blogwalking.....bercampur dengan malas etek....
dan hari ni...aku luangkan masa untuk tag ni...
di tag oleh OWL......tima kasih atas tag anda....
jom tengok tag apa.....tu dia...sekali omputih punyer..
aku kalau orang omputih ni yang rasa nak buat2 pengsan ni....
tak pe aku jawab je lah...hentam je lah..


RULE

once you have been tagged,
you are supposed to write a note with 25 random,
things, facts or goal about you.
at the end, choose 25 people to be tagged.
you have to tagged the person who tagged you.
if i tag you, its because i want to know more about you.



25 perkara tentang aku ke?ermmmm......

  1. aku anak ke 8 dari 9 adik beradik....
  2. seorang yang yatim piatu....
  3. suka bawak motor laju2...
  4. suka merempit......dan aku satu2 nya minah rempit yang berbaju kurung....hahahaha...
  5. suka menulis.......
  6. suka memasak...tu pun kalau datang hari yang rajin lah.....
  7. aku paling suka pada budak...sebab diorang comel2 belaka...
  8. aku seorang yang tak pernah serius....pernah dapat cabaran untuk serius selama 1 hari..tapi hasilnya aku gagal sebab aku tak pernah serius.......dan aku tak boleh serius.....bila serius aku jadi tertekan....bila tertekan aku akan jadi seorang yang pemarah....
  9. aku berdarah campuran cina+melayu......yang paling best bila tahun baru cina aku dapat banyak angpow dari pak sedara aku.... sebab aku single lagi....dan bila time raya aku dapat penampor....dah tua2 sibuk nak duit raya..mengalahkan budak2.....
  10. suka tidor lewat...bila buat keje yang tak pernah habis2.....
  11. aku jenis yang suka berkawan dengan semua orang.....paling best kawan dengan budak2...hahahah...tu pasal lah aku xleh jadi serius.....
  12. paling suka main game......semua game aku main...sekarang ni tengah serius main game plant vs zombie......masa main game je aku akan jadi seorang yang serius.....sapa yang kacau aku siap lah.....
  13. suka kaler biru....sebab tulah motor aku pun kaler biru...
  14. paling teruja bila tengok motor2 yang besar....mau terjojol bijik mata aku....nak beli tak mampu.........sebab keje di hujung jari.....mungkin 50 tahun lagi kot baru aku dapat beli...masa tu mungkin jugak aku dah takde...kalau ada pun rasanya nak alih tongkat pun tak termampu agaknya....
  15. banyak lah plok soalannya....aduh....
  16. suka ambik gambar..terutamanya gambar permandangan.....kalau nak tengok jom klik kat SINI
  17. aku suka baca APO?....buat hilang stress....
  18. minat sangat bacaan al-quran dari syeikh saad said al-ghomidi....
  19. paling aku minat novel dari ramlee awang murshid.....semua citer dia aku beli dan baca....
  20. mempunyai ramai teman tapi mesra.....hahaha.......
  21. suka sangat pergi ke pantai.......tengok laut...tengok ombak.....tengok awan.....tengok burung.....meredah pasir.....
  22. paling aku suka masuk hutan....macam2 bunyi ada...buat hibur hati...sebab tulah umah aku pun kat tepi hutan.....tapi aku tak suka berkawan dengan orang utan ye....perlu di ingat tu...
  23. paling suka tengok kartun..terutamanya citer naruto dan detektif conan...selalu je berebut dengan mak aku..sebab mak aku tak suka tengok kartun...tapi itu dulu lah...sekarang ni aku tengok sorang2 je lah....takde sapa nak berebut dengan aku dah...
  24. aku seorang yang suka merancang.....opppss....bukan merancang macam makan pil perancang tu...aku suka merancang masa depan......sekadar merancang tapi yang tentukan jadi atau tak adalah Allah....
  25. seorang yang cepat terasa hati...atau dalam erti kata lain aku seorang yang sensitif....

25 orang yang perlu di tag....

tang ni yang malas sangat ni.......
nati lah aku jerit kat shout box....kita tengok je lah sapa2 yang kena....tungggggguuuuu....










dan seperti biasa pesanan dari penaja lagi....hehehehe...
kalau korang nak masuk contest menulis cerpen klik kat SINI
dan kalau korang nak vote aku klik kat SINI plok ye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...