Saturday, January 1, 2011

FAIZAL YUSOF MENINGGAL.....






Tadi buka facebook jap...
tiba2 nampak lah kat wall OH!MEDIA...
nampak dia tulis situ faizal yusof meninggal pagi tadi akibat serangan jantung....
eh! biar betol ni.....baru ni nampak sihat je...
tambah2 plok tengok dia berlakon dalam drama tiramisu......
macam tak caya lagi...
aku baca lagi, tengok komen orang...
memang sah lah faizal meninggal dunia akibat serangan sakit jantung pagi tadi kat hospital pusrawi kl.....al-fatihah untuk arwah....
yelah kita tak tahu ajal dan maut tu...tak kira lah muda ke tua ke sihat ke sakit ke....
kalau dah sampai ajalnya nak buat macamana..redha jelah.....


5 comments:

alcatraz77 said...

al-fatihah buat aruah...

diana sofian said...

tak sangke nyer.... al-fatihah..

eita said...

memang tak sangka pun.....

armouris said...

takziah dan al-fatihah! info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

izan mama mia said...

al fatihah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...