Sunday, January 2, 2011

TAHUN BARU AWARD PUN BARU


Wah....baru je masuk tahun baru dah dapat award....
meriah betol lah...
first award untuk permulaan tahun baru...
di berikan oleh umar yang cute.....tima kasih ye...
award dia pun cute...soalan pun sikit je.......
bagus..bagus....aku suka tu...bagi orang yang pemalas macam aku ni memang bagus sangat pun..

1. apakah azam lama anda yang anda masih ingat?

azam lama aku yang masih ingat sampai sekarang belajar rajin2 tapi sampai sekarang aku masih jugak tak rajin2.....

2. tag 5 orang sahabat untuk menerima award ni....

nanti aku blogwalking aku jerit ye...sapa2 yang dapat...

11 comments:

kiz said...

terima kasih dengan awardnya..

alcatraz77 said...

terima kasih yer eita...

SoutulMujahid said...

Thanx ye sudi tag sy. huhu

REPUBLIK N9 said...

hmm background baru ye cik adik :)

eita said...

kiz:
sama2

eita said...

al n soutul mujahid:
sama2 jugak

eita said...

tahun baru mest lah semua baru...
baru lah rock sikit....

beautiful_rose said...

terbaiklah!

eita said...

rose:..tima kasih

Hanim Mahali said...

Selamat Tahun Baru... ^_^

eita said...

selamat tahun baru jugak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...