Tuesday, January 18, 2011

DEMAM + SELSEMA + SAKIT TEKAK + BERKAHAK = NO BLOGWALKING....



Dah 2 hari tak berapa nak sihat......http://www.smileycodes.info
jadi hari ni betol2 tak sihat....
jadi segala kegiatan blogwalking aku stop dulu lah.....
jari2 aku yang mulus ni malas sangat nak menaip...
nak pakai kaki...rasanya macam susah lah plok....
huhuhuhu......apalah aku ni.....
allah dah bagi tangan kat aku apasal plok aku nak guna kaki kan.....biol betol lah...
tak larat nya....nak buat keje pun rasa malas......http://www.smileycodes.info
nasib lah aku bos..aku pekerja...jadi bila2 masa aku boleh rehat...dan tidor....
dan sekarang aku nak masuk tido......
bila dah ok nanti aku menjelajah balik kat dunia maya ni.....
walaupun selama ni memang aku dah tinggal dalam dunia maya aku sendiri......










walaupun aku sakit tapi masih sempat untuk tinggal kan pesanan penaja kat sini.....
hehehehehe.....
jangan lupa vote aku kat SINI ye...



5 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Banyak2kanlah bersabar! Tenangkan fikiran supaya sistem dalaman badan berada dlm keadaan homeostsis (stabil). Banyakkan minum air kosong sehingga air urine menjadi putih sebagai pananda aras! Dlm keadaan mcm ni, sudah pasti berwarna kuning pekat. kalau boleh, minumlah juga air kelapa muda kerana mempunyai nutrients yg sgt penting utk membina antibody melawan virus dan melawaskan kahak (spitum). Ingat, sekali lag, minum air kosong sebyk mungkin. Wallahualam.

REPUBLIK N9 said...

moga cepat sembuh :)

beautiful_rose said...

take care eita... =)

eita said...

tajnur:
waalaikumussalam....memnag minum air kosong banyak sebab takleh nak telan makanan..jadi bergantung pada air kosong lah...
alhamdulillah..sekarang dah ok sikit....

eita said...

republik n9 n rose...
tima kasih...alhamdulillah sekarang dah makin pulih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...