Sunday, January 16, 2011

BERANGAN???........







ermmm.....berangan?
adakah sama dengan buah berangan?
tentu sekali lah tak sama......
berangan ni angan2 lah...
dan angan2 ni macam biskut lah jugak...pas makan terus hilang...
angan2 dan hilang....
dan hari ni tu lah kerja aku...
berangan2......angan2 yang ntah apa2...
aku sendiri pun tak tahu....
macam2 ada.......
berangan nak jadi kaya......
tapi bila fikir balik kalau jadi kaya mesti jadi bahan intipan orang jahat...kan...
ermmmm.....susah jugak ni....
berangan pun susah ke?
memang lah...sebab angan2 tu takkan jadi kenyataan pun...
buang masa adalah.....
mainan setan je tu......
baik buat kerja ada jugak faedah nya....










jangan lupa vote aku ye.......klik SINI

5 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hari tu dah mula main game anakbuah, skrg pula mula berangan2 dan akhirnya termenung! Come on, wake up! Kuatkan semangat dan bykkan membaca AlQuran sebagai pendamping diri, InsyaAllah, lama kelamaan kita akan ubah paradigma hidup kita.

REPUBLIK N9 said...

jangan berhenti berangan kerna angan2 itu bisa jadi kenyataan :)

REPUBLIK N9 said...

aku dah tutup blog aku atas sebab2 tertentu... email aku:

republik_n9@rocketmail.com kalo nak add ym :)

eita said...

tajnur:
waalaikumussalam......
berangan bila mencapai tahap kebosanan yang teramat sangat....
alhamdulillah setakat ni al quran teman hidup saya...
tima kasih kerana sokongan untuk saya hidup....

eita said...

republik n9:
yup..dan aku harap satu hari nanti angan2 aku akan tercapai walaupun aku tahu ia takkan terjadi...
patut pun aku klik blog kau dah takde..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...