Friday, September 30, 2011

RINDU NARUTO...



petang ni layan naruto.....
dah lama tak tengok.....
CHOW...

8 comments:

~SaL IjOu~ said...

satu masa dulu kite pun layan naruto~
suke! suke!~ ^^

Tihara said...

tk penah layan..sejak dah tua bangka ni ..haha

Waqheh said...

chehhh..gua suka detc conan

Umie Artoqiemie said...

style...
naruto ohsem.

a.samad jaafar said...

bila tengok naruto, teringat zaman kecik2 dulu..aku hebat mcm dia la..hihihi..

errr.... jusop kirim salam hahaha..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ooo inilah cerita naruto marang prapu sipunden parang skepel. Mcm dialog dlm seniman bujang lapok. Apa2 je eita, asalkan dapat luangkan masa lapang.

MOH KEMBARA said...

Salam Yong,

Akak kenal Giganto jer, kartun Jepun gak!

eita said...

salijou....
saya layan tiap2 minggu..cuma masa bulan pose hari tu tak sempat nak tengok...




tihara...
walaupun eita dah tua bangka tapi tetap layan.....keh3




waqheh....
dec conan pun aku layan jugak....



umi....
kita suka kat cikgu takashi...he3




a.samad....
owoh...perasan betol lah...keh...
errr....kalau tak jawab ni rasa berdosa plok....
kih3...jawab dalam hati erk...



tajnur...
waalaikumussalam......
suka layan sebab lama dah tak tengok......best yob..



moh kembara.....
cite jepun eita cuma layan dec conan n naruto je...
yang lain tak perasan lah plok kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...