Wednesday, September 28, 2011

KONGSI GELAP.....


tak semua benda kita boleh kongsi.....
dan tak semestinya benda yang kita kongsi boleh bahagia kan hati kita......
kalau makanan...mungkin boleh....
sikit sama sikit....
masalah mungkin boleh kongsi dengan kawan2.....
tapi tak semua masalah tu boleh di kongsi....
dan kawan tak semua boleh di percayai....
dan kasih.....sah..sah memang susah nak di kongsi.....walau sebaik mana pun orang tu.....
tetap tak dapat buat yang terbaek......
dan aku lebih suka berkawan dengan kongsi gelap....keh3....
lagi brutal dan sadis....



15 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Lagi bertambah keliru saya ni, eita! Bukan ke semua mereka yang dah kahwin berkongsi gelap? Mmg kalau dah berkongsi gelap, nak brutal ke nak sadis ke, tu semua perbincangan bersama dalam gelap-gelap. Mmg kena kongsi nak kerat-kerat atau sorang sekerat lagilah tak boleh...

eita said...

waalaikumussalam....
ha3...apa yang kelirunya yob....
aduhhh lah.....tak yah keliru....saja2 bercerita......

Tihara said...

nak join gak kongsi gelap leh..sponsor senapang gajaha satu..fuhh ganas le sangat ..huhu :)

eita said...

meh lah kak..join ramai2 baru best....senapang gajah?....ganas sangat tu..mau berkecai otak tu...

~SaL IjOu~ said...

wah..nampaknya nnt blog ni bakal dikunjungi geng brutal~ hehe

wahida said...

betul tu, bukan semua masalah kita boleh kongsi...
tu yg kengkadang suka menyendiri fikir cara nak settlekan masalah tu mcm mana...hehe...

aleen aiden said...

jarang berkongsi masalah dgn org.



terlalu jarang.




tp kalau kasih syg,harapnye xmau berkongsi.hu3

che-mie said...

saaya member kepada member kongsi gelap, sila hantar borang hehe

eita said...

salijou....
hahaha...harap2 macam tu lah...

eita said...

wahida....
tapi sesekali kena bercerita jugak kan...

eita said...

aleen...
semua tak mau kongsi rasanya kalau menyentuh pasal kasih sayang ni....he3

eita said...

che mie....
err....berapa salinan nak kena buat ni....keh3

tonaH iS herE said...

berkongsila ngan Tuhan sure beban mnjadi lega~ ce try~

eita said...

itu cara yang paling terbaeeekkkk....

nex keble said...

saya nk jdi member kongsi gelap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...