Thursday, September 29, 2011

HADIAH DARI KAK TIHARA.....





kiut tak?....
mestilah kiut.....bukan senang nak buat tu....
dan bukan senang nak dapat tu.......he3....
tadi baru sampai.....tengok pada penggunaan nama kat depan tu dah agak dah dari kak tihara
sebab bukan penggunaan nama penuh aku......
dan aku memang teruja sangat nak bukak....
waaaa......macam tau2 je aku suka wana biru...tak tahu nak letak kat mana...
jadi aku gantung je kat tepi komputer aku...
senang...bila tengok je bunga ni mesti ingat nak jenguk kak tihara....
masuk pertandingan apa?...
bukan masuk pertandingan lah..tapi hadiah untuk top 10 comentator...
selama ni tak pernah tau plok..komen dapat hadiah....
suka2....
kalau korang nak tengok ke nak beli ke jenguk lah kat blog kak tihara....
macam2 ada......comel2..kiut miut macam aku...hahahahaha....sekali lagi aku perasan kan....


apa2 pun...tima kasih kak......
http://www.smileycodes.info

8 comments:

tonaH iS herE said...

wah besnye kak eita dapat adiah~

eita said...

memang best pun...ni pun asik tersengih je....mujur tak masuk lalat....hahahaha

Umie Artoqiemie said...

letak kat bag mesti cantik ^__^

eita said...

boleh jugak..tapi masalah nya takde beg lah....

Tihara said...

sama2 eita..

Alhamdulillah dah sampai..Insya Allah, nti ada gift yg special lg kalo eita tersenarai utk top 5 plak..maybe bulan depan..:)

eita said...

insya allah...kalau ada rezeki lagi kak.....
:)

ORLANDO AHMAD said...

gantung kat hidung

eita said...

gantung kat hidung kau boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...