Wednesday, September 14, 2011

PIALA MALAYSIA......


tengah ulangkaji matematik....
tiba2 dapat sms dari en.john.....
katanya negeri 9...1..terengganu 0...
eleh....nak menganjing lah tu....mentang2 negeri dia menang....alah kemenangan kesian je tu...hahahahaha......
dah boleh bayang dah macamana rupa en.john masa gol tu...
mesti bergayut..melompat.....hatta bergolek2 rasanya....
dah mengalahkan citer hindustan lah plok......
masa bawak motor tu plok mesti senyum sampai ke telinga kan.....
dah boleh bayang dah semua tu......tapi ada aku kisah yang oiii......
nasib je menang tu.....kah3......
tak habis lagi kutuk negeri aku....
pagi2 lagi en. john atar sms.....
cakap tengah bekfes.....telur penyu masak lemak cili api...sakit perut baru tau.....
cilanat betol lah.....saja nak suh aku terbakar hati kan....
tapi silap besar lah...aku tak kisah pun......aku bukan minat pun bola....hahahahaha....tak dapat lagi dia nak naik kan darah aku.......
errrr...sebenarnya aku pun harap jugak terengganu menang....sebab nya leh kutuk en. john...tapi niat tak elok kan....hehehe..en.john plok kutuk aku....cis...cis...dan cis...
http://www.smileycodes.info




tadi belek2 akhbar...
baca lah berita pasal remaja 18 tahun yang meninggal sebab bunuh diri bersama dengan pakwe dia.....minum racun...
atas alasan yang langsung tak logik...
sebab nya hubungan dia dengan kekasih dia di halang oleh keluarga....
apa daaa...kalau dah keluarga halang tu adalah sebab nya...
lagipun muda lagi kan...perjalanan hidup tu jauh lagi.....
x yah lah ambik jalan singkat macam ni....
dunia lepas tapi akhirat tak tahu lagi macamana....

anak2 akhir zaman sanggup bunuh mak ayah...
sebabnya tak dapat apa yang di hajati....
aduhhh....nauzubillahiminzalik...
harap2 takde lah yang macam ni berlaku pada keluarga kita....

tengok 360 tv3..
mau terbeliak mata tengok banyak nya motor ducati....
sawan buih aku jap....

16 comments:

tonaH iS herE said...

bebudak zaman skang memang berbagai~

eita said...

tu lah kata....
langsung tak fikir pasal masa depan....

dill said...

mereka lupa, mak ayah yang bersusah payah membesarkan mereka. yang diingat cuma kekasih yang baru kenal setahun dua.

kesian mak ayah dia.

dill.

~SaL IjOu~ said...

aduh..dunia sekarang menakutkan~

ORLANDO AHMAD said...

nama lecture gua sama ngan nama Lu... kah3

Tihara said...

uuuii, zaman sekrg lg mcabar nk didik anak2 ni..

budak kacamata said...

mase study math pon, smpat ag layan bola??cmne nk dpt A..?hahhahahha

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! tengah mengkaji matematik. Itu sudah cukup bagus menambahkan kognitif pemikiran. Yolah, walaupun eden udah lamo tinggal di N9, tapi ontok2 yo, tak ado kono mengono. Tak poduli hal2 bola ko apo ko, monang ko kalah ko, nasib den macam tu jugak!

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yong,

Alaa tak minat pulak bola sekarang, dulu2 suka! Ducati tu best ke? Anak sedara akak ada sebiji.

eita said...

dill....
diorang tak ingat macamana susahnya mak n ayah diorang jaga selama 18 tahu...last2 hampeh...tapi dah rezeki dia.....nak wat macamana...

eita said...

salijou...
tapi takut lagi tengok hantu bonceng kan...hehehe

eita said...

orlando....
lecturer kau n....aku z...
sikit je lah sama nya

eita said...

tihara...
tu lah kata...
anak2 sekarang ni dah jarang benar nak dengar cakap mak ayah..sebaliknya mak ayah yang kena dengar cakap diorang

eita said...

budak kacamata...
boleh apa....mata..ulangkaji...
telinga mendengar....
keh3...lagipun aku kan genius...hahahah

eita said...

tajnur....
nanti senang kalau budak2 tanyer...takde lah meraban tengok balik buku kan...
betol..menang ke kalah ke....
hidup macam ni jugak...takde bezanya...

eita said...

moh kembara....
sekali sekala je kak layan...
takde lah sampai hidup mati semata2 untuk bola....
best lah kak...boleh merempit..
ni pun dah lama tak merempit..gian..errr...anak sedara akak dah kawen ke belom...kih3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...