Thursday, September 15, 2011

TAUBAT...



kelas aku hari ni.....

4 tanda seseorang itu benar2 bertaubat......

  • dia menahan percakapannya dari perkara2 yang berlebih-lebihan......iaitu percakapan yang langsung tak berfaedah macam mengumpat...cakap bohong....berdusta...suka menghasut....
  • dia dapat rasakan dalam hatinya tiada lagi sifat dengki dan memusuhi orang lain...
  • dia menjauhkan dirinya dari kelompak orang2 yang jahat dan sentiasa berusaha untuk menhindar diri dari mereka....
  • sentiasa mengingati mati dan bersiap sedia untuk menhadapinya serta rasa menyesal atas segala dosa2 yang di lakukan pada masa2 yang lepas.....


hari ni plok aku belajar edit gambo dari jarak jauh...
belajar macamana nak crop gambo...
nak buntang mata...mengadap...
berpuluh2 buat tapi tak jadi.....
susah jugak kan...
aku tengok orang lain buat senang je....
tapi bila cuba sendiri...haaaa...baru tau macamana rasanya....
malam ni takleh blogwalking....xleh main game....
aku overtime malam ni.....
aduhhh!!!...
ni lah hasilnya.......
tapi masih kaku lagi lah gambo yang aku crop tu...
ambik masa 20 minit jahit baju anak patung.....
hahahaha...walaupun orang marah aku tetap buat jugak...hobi masa tensen..

tadaaa.....
hasil crop aku.....
dan hasil rekaan terbaru aku gaun malam...
anak patung takpe pakai seksi..
orang takleh...
haram...





yang ni plok dah senget...
tapi aku tak reti nak betol kan...
tekan2 tak dapat...
last2 aku biar je lah....


13 comments:

ORLANDO AHMAD said...

bleh jadi pereka fesyen

MOH KEMBARA said...

Salam Yong Eita,

Patutnya gambor ke 2 tu Barbi pakai bikini, tak gitu?

eita said...

orlando...
insya allah..tapi aku tak minat pun...saja suke2 je...

eita said...

moh kembara...
hahahah....mana boleh kak....lagipun tak reti nak buat....

a.samad jaafar said...

senget tu yg seksi tu.. hahaha..cantik betul baju tu.. mmg berbakat..

nak tempah seluo pendek satu !!!!

budak kacamata said...

uishh..kna blaja nie ambik gmbo jarak jauh..truja ak nk tw..da gne pape software ker?

Waqheh said...

ajar gua crop bleh..gua tak reti..gua over time ngn lu

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kawe dok reti nate `crop2 ni sebab kawe mmg org kapoe. Tapi mase kawe kecik2 dulu skolah omputih. Kawe belaja bahse inggerih, 1.good, better, best 2. terror, terrible, terrorist 3. agaknya crop, keropok, kerepek kot. Merepu sekejap!

eita said...

a.samad.....
hai yob...asik nak seksi je ni....
seluar pendek?..beli kat kedai je...
kalau eita jahit takut senget plok...kan yob plok yang napok seksi nya...hahahaha

eita said...

budak kacamata.....
aku belajar melalui tipon dan jugak melalui e-mel...tu namanya belajar jarak jauh...
dunia di hujung jari..keh2...
nak belajar jugak meh kat umah aku...

eita said...

waqheh...
leh je..tapi aku sendiri pun ko...hehehe.....

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam.....
hahahaha......dah dekat2 tu yob...

tonaH iS herE said...

wah cam bes je buat ni~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...