Saturday, September 24, 2011

HATI INI...


Orang tak pernah rasa apa yang aku rasa.....
sebab orang tak pernah tau apa yang aku rasa.....
http://www.smileycodes.info




kuat nya bunyi anjing menyalak malam ni........
aduhhhh..........

14 comments:

Tihara said...

org tk kan tau selagi diri mu tk bercerita dik..tabah kan hati :)

Waqheh said...

gua ingat lu nak kata anjing tu dapat rasa apa yg lu rasa...

wahida said...

anjing menyalak kuat? scary okeh....


salam kenal..terus follow sini...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hati seseorang tu milik Allah SWT. Hanya Allah SWT yang mengetahui hati manusia malah Rasulullah saw pun tidak mengetahui melainkan apa yang diwahyukan kpd Rasulullah saw, siapakah org2 nifaq dizamannya, Surah AtTaubahL:101 Dan di antara orang-orang yang di sekeliling kamu dari orang-orang "A'raab" ada yang bersifat munafik dan (demikian juga) sebahagian dari penduduk Madinah; mereka telah berkeras dengan sifat munafik; engkau tidak mengetahui mereka (bahkan) Kamilah yang mengetahui mereka`.
Namun dari segi tutur kata dan body languange seseorang, maka kita dapat mengetahui serba sedikit apa yg terkandung dalam hati seseorang. Sabarlah eita, dalam keadaan sekaraang apalah yang boleh kita lakukan melainkan berdoa kpd Allah SWT supaya meberi penghidupan yang baik dimasa mendatang! InsyaAllah....

~SaL IjOu~ said...

sbb tu kite berkongsi cerita..supaya org lain boley turut merasa..tp kdg2 walo kita da bercerita..masih mereka tidak fhm apa yg kita rasa..maka waktu itu..kita mengadu saja padaNya~
=)

eita said...

tihara....
sekadar luahan perasaan kak...

eita said...

waqheh...
kalau anjing tu leh tau perasaan aku..dah tentu dia tak menyalak bodoh kat belakang umah aku.....

eita said...

wahida....
ye...betol2 menakutkan...
mendayu macam citer hantu..

eita said...

tajnur...
waalaikumussalam....
ermmmmm......insya allah....

eita said...

sal ijou...
kadang2 tu tak semua benda boleh kongsi.....

a.samad jaafar said...

nanti saya belikan eita lastik satu.. bunyi je anjing tu..lastik pala die..hihihi...

eita said...

A.SAMAD....
leh jugak yob....baru aman hidup ni kan....hahahaha

tonaH iS herE said...

hahaha ingat ape la tadi...

anjing menyalak rupenye~

eita said...

ha3...memang lah.....seriau lah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...