Tuesday, September 6, 2011

HARI2 YANG MEMENATKAN....



jenuh hari ni takde air kat umah....
dari kul 11 pg sampai lah aku tak tahu bila masanya ada air...
sebabnya aku melepak umah kak ipar aku..tumpang mayam je...pahtu aku melepak kat bank...
macam biasa lah....
suasana dalam bank kan....
hangin satu badan je....
gi tabung haji.....no yang aku dapat....253...no sekarang.....212...
masya allah...apasal lah ramai sangat....
aku sipan no....pecut motor....
gi bank pertanian....walaupun dah serik tapi terpaksa gi jugak......
no yang aku dapat 1126.....no yang tengah duk panggil tu...1113....
walaupun sikit tapi sampai kul 4 aku lepak kat situ..last2 aku tumpang ada satu orang makcik tu...dia pun nak masuk duit...tak larat nak tunggu....
selama hampir satu jam aku lepak kat dalam tu...macam2 yang aku tengok untuk santapan mata aku.....dan jugak makcik kat sebelah aku.....
bukan nak kutuk saja kongsi citer ya....
ada sorang tu...badan besar lah...pakai jeans ketat n kemeja longgar....
ingat muda lagi..sekali dia toleh...aduh!! rupanya dah tahap nenek....terkezut aku.....
makcik sebelah cuit aku....aku cakap..normal lah tu makcik... zaman milineum....
kat depan aku sepasang suami isteri dengan anak yang umur dalam 3 tahun rasanya...
comel dan kiut.....tambah plok dengan selendang..lagi lah comel...
tapi sayangnya selendang di pakai dengan baju gaun tahap atas sikit pada lutut...
ajar lah ank betol2 kalau nak tutup aurat.....aku takleh lebih2 bab aku single mingle lagi...
just tengok je...
baru nak balik ada remaja 2 orang dengan selendang macam tuala nak gi mandi...
aku paling menyampah bila tengok orang pakai tudung macam yuna...tak comel langsung.....
tapi takleh nak kata apa......dah trend....
siap buku aku...aku pecut pusing balik gi tabung haji.....no baru 246....menapak lagi aku kat bank....
masa balik tak sempat brek langgar bumper kete orang......nasib baik sempat kenyit mata..hahahahahha......
selamat aku dari kena maki kat tuan punyer kete.....




10 comments:

ORLANDO AHMAD said...

takde air? patot la ade bau ikan

a.samad jaafar said...

mencabar betul ye dik.. err.. dh mandi belum nih???

Tihara said...

dan dan kenyit mata...hehehe

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Kadang2 tu rasa pelik juga, dlm keadaan banjir boleh pula tiada air. Saya pun sebenarnya memang suka perhatikan gelagat manusia. Kata orang, Byk udang, banyaklah garam. Byk orang, banyaklah ragam`. Cuma yang menjadi masalah pelik2 byk berlaku pada kaum perempuan. Bygkanlah kalau saya perhatikan gelagat perempuan secara terperinci dari atas ke bawah, apa pula pandangannya walhal itu termasuk dlm kemahiran pemerhatian (OBSERVATION) dlm sesuatu kajian. Hehe nak kaji biar secara detail...

Waqheh said...

lu pi bank tak mandi sbb tu dpt no lambat...lu pecut ngn ducati ke? keh3

eita said...

ORLANDO...
bau ikan tu john kau..bukan aku lah...

eita said...

a.samad....
memang mencabar pun...dah mandi lah yob.....tak caya hidu...haaaa...wangi kan...hehehe

eita said...

tihara...
keh3.......

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam.....
orang baiki jalan semalam...terkorek paip air..bocor..tu pasal lah takde air.....
seronok tengok perangai orang yob....macam2 ada....

eita said...

waqheh.....
hahahaha...kau ni selalu kantoi kan aku....
aku pecut dengan aprilia 125....keh3...
ducati hanya dalam mimpi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...