Friday, September 30, 2011

JOM...BEKPES DENGAN AKU...



hari ni aku telah merajin kan diri aku ke dapur di awal pagi...
bukan rajin sangat pun...
tapi ada orang balik kat umah aku...
yang balik plok tak bawak isteri..
so...terpaksa lah tuan umah turun dapur...
aku kalau hari cuti memang tak masak terus....
makan je apa yang ada kat umah......
huuuhuhuh....
meh.....bekpes dengan aku...


hari ni nasi goreng cerdik...
sebab ada sotong...
jemput sayur cicah sos...
air tea tarik...
(menjadik jugak teh tarik aku pagi ni...)

8 comments:

Tihara said...

WAHH..MABELES..ESOK LEH ARR ORDER KAT EITA :)

MOH KEMBARA said...

Salam Eita,

Tiga kuntum jer ker jemput tu? Bila kita pulak nak bekfes?

eita said...

tihara....
nak order apa kak....beres je...

eita said...

moh kembara....
3 je lah kak....dah berat sangat ni bekpes....
anytime je kak...

~SaL IjOu~ said...

terliur!~

a.samad jaafar said...

jom kita bukak restoran jom !!!!

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Wah! Sedap nampak nasi goreng nampak berminyak2. Gunakan teknik `crop` and `drop` ye! Tetapi yang dlm gelas berbuih2 tu apa ye? Sayur kot! Apa2 pun dah selamat pun menikmati sarapan.

eita said...

salijou....
jom makan...




a.samad....
bila nak start bukak? :)


tajnur......
kali ni bukan teknik crop n drop tapi guna photoscape je.....
alaaa...letih eita buat teh tarik....ada plok sayur....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...