Thursday, September 22, 2011

POMPUAN YANG KURANG BIJAK..



hari ni layan ustaz azhar......
keje pun tak banyak....
terkedu dengar ustaz azhar kata....
orang pompuan ni bodoh....
sebenarnya pompuan ni bukan bodoh tapi kurang bijak sikit....
yelah macam kes yang baru ni..
aku pun tak tahu mana.....katanya pompuan kena sihir berdasarkan gambar yang diorang letak dalam fb......
nak buat macamana lah......
kadang2 tu diorang berasa diorang kiut miut....cun melecun....
seyes aku cakap kadang2 tu aku sebenarnya menyampah jugak...
letak gambo edit....(sejak2 dah belajar pasal edit gambo baru lah tau rupanya hampir semua gambo dalam fb tu edit...dulu aku pun sama jugak tertipu....tapi la ni jangan harap lah aku nak percaya......edit semata2 tu...)
pahtu boleh perasan melampau.....
nasib baik lah aku ni jenis yang main game je dalam tu.....hehehe....
takpe2 layan je ustaz azhar ni....
kalau tak faham pun kena faham jugak...
maklum lah bahasa terengganu ni bahasa no 2 terbaek dalam dunia selepas bahasa arab...keh3....










9 comments:

ORLANDO AHMAD said...

gambor edit keh3

Waqheh said...

keh3...gambor edit..kan lu baru belajar cara nak edit crop le bagai...

eita said...

orlando..n waqheh...
yelah..dulu aku tak tahu lagi..memang tertipu habis lah...
la ni aku dah tahu...
jadi aku takkan tertipu lagi...
err...tapi semua gambo aku ori ye...kah3

Tihara said...

ustaz azhar idrus terbaekk..
eloknye gambo di fb private kan saje..private2 pn si mark zucherberg tu dh simpan berbillion gambor org

eita said...

tu lah kata kan....
tapi kalau tak letak gambo pun..bukannya mati pun...
x jadi kudis pun kan..

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Dlm keadaan zaman skrg setelah runtuhnya kerajaan Islam dizaman Daulah Uthmaniyyah pada 1924, fitnah dan dosa2 semakin menjadi2 pada org Islam. Manusia boleh mendustakan kebenaran sehingga kalau `pak aji` tersilap melakukan kesalahan boleh riuh dunia seantero. Cuba kalau paderi, tok sami yg melakukan kesalahan yg sama, tidaklah seteruk cacian yg diterima oleh `pak aji`. Begitu juga hal perempuan, bukanlah mereka yg bodoh tetapi sistem sedia ada yg cenderung pada barat.
Eh! betul ke bhs `Ganu` no 2 terbaek ke `terbalek` dlm dunia? Mmg betul krn saya pun ada buat kajian sedikit iaitu cukup dgn kelima2 `makhraj` tempat keluar sebutan iaitu syafatain, halq, lisan, jauf dan khaisyum. Cuma bab `khaisyum` iaitu sebutan bahagian pangkal hidung susah nak bezakan darjah `bass or low pitch`. Mrk dan keluarga mrk je yang faham...

eita said...

waalaikumussalam.....
keadaan dan persekitaran dapat ubah segalanya....
hehehe..betol....tak cayer lagi ke....
dah bagi bukti ni yob...
keh3

a.samad jaafar said...

aku letak gambo burung.. sedar diri yg muka aku idok semenggah.. kalau encem..aku ambik gambo buat mulut itik..comey ape .. kihkihkih..

eita said...

a.samad....
mulut itik..laaaaaagi tak encem yob....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...